Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
Obsługa klienta zagranicznego (w języku czeskim i angielskim)
Obsługa sklepu internetowego oraz zarządzanie zamówieniami klientów
Monitorowanie zamówień zaległych oraz terminów dostaw
Codzienne wsparcie kierownika krajowego i klientów
Rozpatrywanie reklamacji klientów
Praca z bazą danych firmy i klientów
Tworzenie i drukowanie statystyk
Aktualizacja cennika i cen
Monitorowanie płatności
Codzienna współpraca z innymi działami firmy
Tłumaczenia treści produktów
Zarządzanie fakturami jednostki lokalnej oraz tworzenie specyfikacji faktur dla premii dla klientów i not kredytowych.
Sporządzanie not kredytowych
Wymagania:
Biegła znajomość języka polskiego, czeskiego i angielskiego w mowie i piśmie
Bardzo dobra znajomość Pakietu Office 360
Wykształcenie wyższe (administracja lub marketing)
Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Podstawowa znajomość marketingu cyfrowego będzie korzystna
Otwartość na nowe wyzwania i naukę,
Dobre umiejętności społeczne i komunikacyjne
Oferta:
Umowa o prace bezpośrednio z naszym klientem
Atrakcyjny system szkoleń
Niezbędne narzędzia pracy
Praca w firmie z bardzo dobrą pozycją na rynku
Wsparcie bezpośrednich przełożonych
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.