Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Customer Service Representative
Zakres obowiązków:
• Obsługa zapytań i próśb klientów oraz odpowiednie ich kierowanie, zarządzanie kilkoma skrzynkami odbiorczymi
• składanie zamówień do centrali i śledzenie ich realizacji
• prowadzenie zapisów rozmów i korespondencji z klientem przy użyciu systemów CRM
• Współpraca z wewnętrznymi działami z całego świata w celu poprawienia jakości procesu
• wystawianie faktur
• wykonywanie obowiązków administracyjnych wymaganych w ramach roli.
Wymagania:
• Minimum 2/3 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta w środowisku korporacyjnym
• Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 (w mowie i piśmie)
• Znajomość obsługi komputera, w tym Word, Excel, PowerPoint
• Doskonała umiejętność słuchania i przykładanie uwagi do detali
• Umiejętność efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych
• Pozytywne nastawienie
• Umiejętność ustalania priorytetów
• Samodzielność
Oferujemy:
• Umowę na zastępstwo na 12 miesięcy
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Pracę w międzynarodowym środowisku w globalnej organizacji
• Lokalizacja firmy: Sosnowiec. Jest to praca w modelu stacjonarany
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.