#

Customer Service Manager with German

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Customer Service Manager with German

Miejsce pracy: Warszawa

For our client, an international company in Warsaw, we are seeking a Customer Service Manager with German

ROLE:

  • Oversee service/customer budgets, margins, and EBIT
  • Support sales activities and customer development
  • Collaborate with the CEO to develop and implement strategic initiatives
  • Lead and develop a high-performing team, setting clear goals and expectations
  • Build and maintain strong client relationships, acting as a consultant and advisor
  • Drive operational efficiency, optimize processes, and ensure compliance with company standards
  • Foster a culture of innovation, encouraging new ideas and solutions.
  • Effectively communicate with internal and external stakeholders at all levels

REQUIREMENTS:

  • Minimum 5 years of experience on a similar position
  • Fluency in German and Polish (minimum C1 level)
  • Very good command of English (minimum B2 level)
  • Good understanding of Managed Services Service Levels and contracts
  • Strong communication and interpersonal skills
  • Ability to build and maintain strong relationships
  • Experience in people management
  • SSC/BPO background is an asset
  • Availability to start work no later than January

BENEFITS:

  • Flexible form of contract (B2B or employment)
  • Hybrid work model (3 days in the office)
  • Continuous learning and development
  • Training, professional development and continuous improvement of qualifications
  • Multisport card, private healthcare, referral program

Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi