W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Customer Service Representative
Miejsce pracy: WarszawaNaszym Klientem jest firma z branży medycznej, dla której poszukujemy doświadczonej i samodzielnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
- procesowanie zamówień, monitorowanie i kontrolowanie poprawności zamówienia, dokumentów, faktur i dostaw
- terminowe odpowiadanie na prośby i zapytania klientów
- utrzymywanie pozytywnych relacji i obsługa wszystkich współpracujacych firm, dystrybutorów i partnerów na najwyższym poziomie
- praca w systemie SAP
Wymagania:
- min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku związanym w obsługą klienta
- doświadczenie w pracy w branży medycznej lub farmaceutycznej będzie dodatkowym atutem
- praktyczna znajomość systemu SAP
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. dobrym
- dojrzałość i cierpliwość w kontaktach z klientami
- dobra organizacja pracy, sumienność i samodzielność w wykonywaniu codziennych obowiązków
- wykształcenie wyższe
Korzyści:
- zatrudnienie na UoP
- możliwość pracy hybrydowej 50/50
- pracę w kameralnym i przyjaznym zespole
- benefoty pozapłacowe w tym opieka medyczna