#

Customer Service Specialist (German-speaking)

HAYS

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Customer Service Specialist (German-speaking)
Warszawa
NR REF.: 1184200

For one of our Clients, a fintech company, we are currently seeking a passionate and bilingual Customer Service Specialist to support our German-speaking customers. 

Key Responsibilities:

  • Provide exceptional customer service to clients via phone, email, and live chat.
  • Understand customer needs and offer solutions and support.
  • Process orders, forms, applications, and requests.
  • Keep records of customer interactions, transactions, comments, and complaints.
  • Communicate and coordinate with colleagues as necessary.
  • Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.

Requirements:

  • Proficiency in German and English languages.
  • Proven customer support experience or experience as a client service representative.
  • Strong phone contact handling skills and active listening.
  • Excellent communication skills.
  • Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively.

We Offer:

  • Competitive salary
  • Opportunities for professional development and career growth.
  • A vibrant and supportive work environment.
  • Flexible working hours and remote work options.

Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361. 

Prezentacja firmy

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi