#

Customer Service Specialist

HAYS

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Customer Service Specialist
Warszawa
NR REF.: 1190149

For one of our Clients we are looking for a dedicated and multilingual Customer Service Specialist to join our dynamic team.
Key Responsibilities:
  • Provide outstanding customer service through various channels (phone, email, chat).
  • Assist clients with inquiries, account issues, and product information.
  • Resolve customer complaints efficiently and professionally.
  • Collaborate with other departments to ensure customer satisfaction.
  • Maintain up-to-date knowledge of company products and services.

Requirements:
  • Proven experience in customer service
  • Fluency in English and additional language (German, French, Spanish, Italian are preferred) 
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Strong problem-solving abilities and attention to detail.
  • Ability to work in a fast-paced environment and handle multiple tasks.
  • Proficiency in using customer service software and Microsoft Office Suite.

What We Offer:
  • Competitive salary and benefits package.
  • Opportunities for professional growth and development.
  • A supportive and inclusive work environment.
  • The chance to work with a diverse and talented team.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Prezentacja firmy

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi