Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Customer Support with English (praca w godzinach 14-22)
Miejsce pracy: PoznańNaszym Klientem jest organizacja o zasięgu globalnym, która prowadzi operacje również na rynku polskim. W wyniku efektywnego rozwoju swojej działalności w Polsce, poszukujemy do zespołu osoby bardzo dobrze komunikującej się w języku angielskim do współpracy z oddziałem w USA.
Obowiązki:
- Windykacja i rozwiązywanie problemów związanych z należnościami i płatnościami,
- Monitorowanie nieprawidłowości faktur (adres, warunki płatność, nazwa, VAT, cena, ilość, jakość oraz opóźnienia w płatnościach),
- Przygotowywanie raportów związanych z płatnościami,
- Sprawdzanie kont, odpowiedzialność za zwroty oraz wysyłanie oświadczeń o stanie konta do klientów,
- Przygotowywanie kwartalnych dokumentów w związku z opóźnieniami w płatnościach,
- Monitorowanie wydajności płatności klientów w przypisanym portfolio i przedstawianie opóźnień w płatnościach zespołowi sprzedażowemu,
- Pełnienie roli wewnętrznego punktu kontaktowego i wsparcie zespołu ds. należności,
- Zarządzanie zablokowanymi zamówieniami związanymi z przeterminowanymi pozycjami oraz najstarszymi otwartymi pozycjami,
- Bycie głównym kontaktem z działem sprzedaży, zamówień i klientami w sprawach związanych z przeterminowanymi płatnościami i problemami z płatnościami.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1),
- Dyspozycyjność do pracy w godzinach 14-22 od poniedziałku do czwartku, a w piątki w godzinach europejskich 8-16,
- Min. 1-2 lata doświadczenia w dziedzinie finansów / księgowości / obsłudze klienta (związanej z płatnościami),
- Dobrze rozwinięte umiejętności pisemne i werbalne wymagane do komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- Samodzielność w wykonywaniu obowiązków,
- Umiejętność utrzymywania profesjonalnych relacji z działem biznesu, sprzedaży,
- Znajomość technologii informatycznych: solidna znajomość aplikacji Microsoft Office oraz wiedza na temat SAP jest mile widziana.
Korzyści:
- Praca w oparciu o umowę o pracę,
- Karta Multisport,
- Prywatna opieka medyczna,
- Bonus roczny,
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym (tylko raz w tygodniu praca z biura w Poznaniu).