#

Customer Support with English (praca w godzinach 14-22)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Customer Support with English (praca w godzinach 14-22)

Miejsce pracy: Poznań

Naszym Klientem jest organizacja o zasięgu globalnym, która prowadzi operacje również na rynku polskim. W wyniku efektywnego rozwoju swojej działalności w Polsce, poszukujemy do zespołu osoby bardzo dobrze komunikującej się w języku angielskim do współpracy z oddziałem w USA.

Obowiązki:

  • Windykacja i rozwiązywanie problemów związanych z należnościami i płatnościami,
  • Monitorowanie nieprawidłowości faktur (adres, warunki płatność, nazwa, VAT, cena, ilość, jakość oraz opóźnienia w płatnościach),
  • Przygotowywanie raportów związanych z płatnościami,
  • Sprawdzanie kont, odpowiedzialność za zwroty oraz wysyłanie oświadczeń o stanie konta do klientów,
  • Przygotowywanie kwartalnych dokumentów w związku z opóźnieniami w płatnościach,
  • Monitorowanie wydajności płatności klientów w przypisanym portfolio i przedstawianie opóźnień w płatnościach zespołowi sprzedażowemu,
  • Pełnienie roli wewnętrznego punktu kontaktowego i wsparcie zespołu ds. należności,
  • Zarządzanie zablokowanymi zamówieniami związanymi z przeterminowanymi pozycjami oraz najstarszymi otwartymi pozycjami,
  • Bycie głównym kontaktem z działem sprzedaży, zamówień i klientami w sprawach związanych z przeterminowanymi płatnościami i problemami z płatnościami.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1),
  • Dyspozycyjność do pracy w godzinach 14-22 od poniedziałku do czwartku, a w piątki w godzinach europejskich 8-16,
  • Min. 1-2 lata doświadczenia w dziedzinie finansów / księgowości / obsłudze klienta (związanej z płatnościami),
  • Dobrze rozwinięte umiejętności pisemne i werbalne wymagane do komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • Samodzielność w wykonywaniu obowiązków,
  • Umiejętność utrzymywania profesjonalnych relacji z działem biznesu, sprzedaży,
  • Znajomość technologii informatycznych: solidna znajomość aplikacji Microsoft Office oraz wiedza na temat SAP jest mile widziana.

Korzyści:

  • Praca w oparciu o umowę o pracę,
  • Karta Multisport,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Bonus roczny,
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym (tylko raz w tygodniu praca z biura w Poznaniu).
Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi