Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Jako część zwinnego zespołu będziesz zarządzać projektami naszych klientów SaaS dla naszego pakietu Loyalty Management Suite (LMS), pamiętając o rentowności operacyjnej i bezpieczeństwie.
Będziesz utrzymywać holistyczną perspektywę DevOps na świadczone usługi i będziesz częścią zespołu wsparcia drugiego poziomu.
Dzięki swojemu doświadczeniu w zakresie operacji, chmury, sieci i monitorowania, kształtujesz ciągły rozwój naszych projektów.
Wysoka automatyzacja jest dla nas ważna. Dlatego opracowujesz nowe rozwiązania w zakresie wdrażania CI/CD, kontroli operacyjnej i monitorowania oraz odpowiadasz za ich samodzielne wdrażanie.
Wspierasz zarządzanie operacyjne klienta swoją wiedzą, analizujesz problemy w zespole i wprowadzasz optymalizacje.
Samodzielnie zdobywasz wiedzę na temat nowych narzędzi i technologii oraz oceniasz, czy są one odpowiednie i ekonomiczne dla naszych projektów.
Wymagania:
Masz doświadczenie zawodowe w operacjach IT, Linux, sieci i administracji aplikacji.
Idealnie byłoby, gdybyś miał doświadczenie w korzystaniu z infrastruktury chmurowej (AWS) i powiązanych narzędzi (np. Kubernetes, Jenkins, GIT, Prometheus, skryptów, Python).
Jesteś zaznajomiony z aspektami bezpieczeństwa i odpowiedzialnego obchodzenia się z danymi osobowymi.
Lubisz samodzielny, zwinny styl pracy i nigdy nie tracisz z oczu celu.
Oprócz umiejętności komunikacyjnych i pracy w zespole, dobrze posługujesz się językiem angielskim.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.