Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1094


Obowiązki:

Telefoniczna obsługa infolinii. Doradzanie klientom przy zamówieniach telefonicznych lub na czacie. Prowadzenie korespondencji mailowej. Obsługa reklamacji, zwrotów i wymian. Nadzorowanie statusu wysyłek i w razie potrzeby odpowiednie reagowanie. Obsługa zamówień w ERP. Raportowanie do przełożonego z wykonanych zadań.



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Poszukujemy pogodnych osób dla których kontakt z klientami to przyjemność, otwartych na zmiany, elastycznych i potrafiących odnaleźć się w nowej sytuacji. Posiadających zdolności sprzedażowe wzbogacone o podejście pro klienckie, aby klient był zawsze zadowolony z kontaktu z naszą firmą. O wysokiej kulturze osobistej i z umiejętnością radzenia sobie ze stresem. Ze znajomością obsługi komputera i podstawowych programów biurowych, znajomością języka angielskiego w stopniu minimum podstawowym. Mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta oraz znajomość branży meblowej. Mile widziana: znajomość narzędzi Responso, Baselinker, Verto, PIM Ergonode.


Miejsce pracy: Kilińskiego 35b, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/06/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi