Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/1094
Obowiązki:
Telefoniczna obsługa infolinii. Doradzanie klientom przy zamówieniach telefonicznych lub na czacie. Prowadzenie korespondencji mailowej. Obsługa reklamacji, zwrotów i wymian. Nadzorowanie statusu wysyłek i w razie potrzeby odpowiednie reagowanie. Obsługa zamówień w ERP. Raportowanie do przełożonego z wykonanych zadań.
Wymagania:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Poszukujemy pogodnych osób dla których kontakt z klientami to przyjemność, otwartych na zmiany, elastycznych i potrafiących odnaleźć się w nowej sytuacji. Posiadających zdolności sprzedażowe wzbogacone o podejście pro klienckie, aby klient był zawsze zadowolony z kontaktu z naszą firmą. O wysokiej kulturze osobistej i z umiejętnością radzenia sobie ze stresem. Ze znajomością obsługi komputera i podstawowych programów biurowych, znajomością języka angielskiego w stopniu minimum podstawowym. Mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta oraz znajomość branży meblowej. Mile widziana: znajomość narzędzi Responso, Baselinker, Verto, PIM Ergonode.
Miejsce pracy: Kilińskiego 35b, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/06/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting