Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu (Przemysł)
ŚląskieDyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu (Przemysł)
Śląskie
NR REF.: 1188555
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży stolarki otworowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Nasz Klient oferuje:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Śląskie
NR REF.: 1188555
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży stolarki otworowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie osiągnięcia celów w zakresie obrotu, sprzedaży i marży zgodnie ze strategią i z uwzględnieniem polityki sprzedaży firmy
- Zarządzanie 10- osobowym zespołem działu sprzedaży i marketingu
- Odpowiedzialność za operacyjne działania sprzedażowe, w tym bezpośrednie wsparcie klienta (klienci strategiczni) i strategiczne działania sprzedażowe na terenie Polski
- Rozwój kompetencji sprzedażowych i marketingowych podległych pracowników, opracowanie i wdrożenie koncepcji szkoleń sprzedażowych, w ścisłej współpracy z działem HR
- Odpowiedzialność za wdrażanie celów wynikających ze strategii grupy i strategii oddziału, w tym monitorowanie realizacji celów i opracowywanie środków naprawczych we własnym obszarze odpowiedzialności
- Odpowiedzialność za zarządzania kosztami we własnym obszarze odpowiedzialności, w tym terminowe przygotowanie budżetu zgodnie z wytycznymi planowania budżetu w grupie oraz bieżące monitorowanie kosztów
- Opracowywanie, planowanie, wdrażanie i komunikowanie strategii sprzedaży i marketingu dla podległego obszaru, zgodnie ze strategią korporacyjną i w celu osiągnięcia określonych wskaźników wzrostu
- Określanie krótko-, średnio- i długoterminowych celów sprzedażowych i marketingowych dla podległego obszaru, monitorowanie poziomu ich realizacji
- Opracowywanie strategicznych i operacyjnych planów sprzedaży dla podległego obszaru oraz ukierunkowanych, skoordynowanych działań sprzedażowych i marketingowych, prowadzących do osiągnięcia rentownych celów sprzedażowych
- Zapewnienie skutecznej realizacji wszystkich działań marketingowych dotyczących sprzedaży i klientów
- Rozwój struktury sprzedaży i marketingu w podległym obszarze w celu maksymalnego zapewnienia zakładanych wskaźników wzrostu
- Zapewnienie odpowiednich struktur, zasobów i procesów dla pomyślnego wdrożenia strategii sprzedaży i marketingu klientów na podległym regionie
Wymagania:
- Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku dyrektora sprzedaży i marketingu, w bezpośrednim wsparciu klienta w sprzedaży terenowej, najlepiej produktów technicznych
- Znajomość klientów z branży przemysłowej
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (zarządzanie i marketing, sprzedaż, ekonomia, MBA)
- Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem (fachowo i dyscyplinarnie)
- Język angielski i/lub niemiecki na poziomie min. B2- warunek konieczny
- Znajomość i dobre rozumienie zagadnień technicznych, mile widziana znajomość branży stolarki otworowej
- Gotowość do częstych podróży służbowych
- Wysokie kompetencje komunikacyjne, w tym negocjacyjne, zorientowane na realizację postawionych celów
- Zorientowanie na klienta z uwzględnieniem zrozumienia dla jego potrzeb i wymagań oraz umiejętność budowania i rozwijania długoterminowych relacji z klientami
- Doskonałe rozumienie zasad, strategii i procesów sprzedażowych
- Praktyczna znajomość MS Office, CRM, mile widziana SAP CX
- Zorientowanie na wyniki, koncentracja na celu
- Społeczne interaktywne umiejętności przywódcze (przywództwo, coaching, empatia, orientacja na zespół, poczucie celu)
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej częścią zagranicznej grupy kapitałowej
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe + premia roczna
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
- Bogaty pakiet benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, firmowa opieka medyczna, vouchery w ramach systemu kafeteryjnego, imprezy integracyjne)
- Szkolenia podnoszące kompetencje
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.