#

DYREKTOR INTERFERIE W KOŁOBRZEGU OSW CHALKOZYN

INTERFERIE S.A.

78-100 Kołobrzeg, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

  • Kompleksowe zarządzanie obiektem zgodnie ze standardami firmy i obowiązującym prawem
  • Nadzorowanie procesów operacyjnych, finansowych zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami
  • Efektywne kierowanie podległym zespołem pracowników
  • Rekrutowanie, motywowanie, szkolenie i rozwój podległego personelu
  • Nadzór i wsparcie codziennej pracy wszystkich działów operacyjnych obiektu
  • Dbanie o wysoki standard obsługi Gości
  • Dbanie o stan techniczny infrastruktury obiektu
  • Optymalizacja kosztów oraz maksymalizacja zysków z działalności operacyjnej 
  • Wypracowanie ogólnego wyniku finansowego działalności obiektu - zgodnie z założeniami ustalonymi z Zarządem
  • Planowanie, nadzór oraz realizacja budżetu
  • Nadzór nad tworzeniem i obiegiem wystawianych dokumentów firmy
  • Ścisła współpraca z Zarządem oraz pracownikami Biura Zarządu
  • Bieżące raportowanie do Zarządu, a także bieżąca współpraca z Dyrektorami innych obiektów należących do INTERFERIE S.A. oraz Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego
  • Budowanie pozytywnego wizerunku obiektu i firmy

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywacyjny system premiowania
  • Możliwość rozwoju  zawodowego i podnoszenia kompetencji osobistych
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych  
  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej PHH 
  • Możliwość nauki języków obcych metodą on-line
  • Świadczenia na rzecz pracowników i ich rodzin, np.: dopłaty do wczasów, świadczenia świąteczne, spotkania integracyjne
  • System benefitów w układzie kafeteryjnym na platformie Benefit Systems 

Wymagania

  • Co najmniej 5-letni okres zatrudnienia w branży hotelarskiej, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych
  • Wyksztalcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie lub hotelarstwo/turystyka)
  • Praktyczna umiejętność w zarządzaniu przychodami i kosztami w obiekcie
  • Umiejętność zarządzania zespołem, motywowania i rozwijania pracowników oraz delegowania zadań
  • Orientacja na satysfakcję Gościa i determinacja w dążeniu do celu
  • Operatywność, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
  • Doskonała organizacja pracy własnej a także podległego zespołu
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Dołącz do naszej hotelarskiej rodziny i buduj swoją karierę w inspirującym środowisku, w którym Ty jesteś na pierwszym miejscu! 

Czekają na Ciebie wyjątkowe możliwości rozwoju w jednej z największych grup hotelarskich w Polsce. 

Jeśli szukasz pracy, w której pasja do gościnności spotyka się z globalnym doświadczeniem – koniecznie wyślij do nas swoje CV!

Prezentacja firmy

INTERFERIE to największa na Dolnym Śląsku sieć ośrodków wypoczynkowych i... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
31/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Top management, Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi