#

Dyrektor Marketingu - rekrutacja online

HRK S.A.

Kraków, małopolskie

HRK S.A.

Dla dużej sieci handlowej, poszukujemy doświadczonego Dyrektora Marketingu.

Dyrektor MarketinguMiejsce pracy: Kraków

Zadania:

  • Kreowanie i realizacja strategii marketingowej (punkty stacjonarne, e-commerce).
  • Kierowanie i zarządzanie podległym zespołem.
  • Tworzenie planów marketingowych i nadzór nad ich realizacją.
  • Kreowanie, tworzenie i wdrażanie narzędzi marketingowych (wydawnictwa, materiały POS, promocje, eventy itp.).
  • Współtworzenie i wprowadzanie do sprzedaży nowych marek produktów (marka własna).
  • Zarządzanie programem lojalnościowym.
  • Koordynacja realizacji zadań związanych z projektowaniem wszystkich materiałów graficznych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego ze strategią funkcjonowania firmy oraz podległych jej marek.
  • Przygotowanie planów działania i koordynacja wdrożenia aktywności służących sprawnemu działaniu lokalizacji (wyposażenie i materiały marketingowe, programy wsparcia sprzedaży, lokalne kampanie wizerunkowe i akcje reklamowe).
  • Przygotowanie oraz odpowiedzialność za realizację budżetu marketingowego.
  • Monitoring kosztów marketingu oraz podległego działu w odniesieniu do budżetu, analiza odchyleń oraz rekomendowanie działań optymalizujących ich poziom.
  • Poszukiwanie, kreowanie rozwiązań i narzędzi pozwalających zwiększyć efektywność oraz jakość procesów z obszaru marketingu.
  • Analiza i badanie rynku (badanie konkurencji, marek własnych, aktywności marketingowych, potrzeb konsumenta).
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz dbanie o prawidłowe relacje i komunikację wewnętrzną.

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Działu Marketingu /Dyrektora Marketingu.
  • Doświadczenie w pracy po stronie sieci handlowej.
  • Doświadczenie w realizacji strategii marketingowych sieci handlowych/marki - produktu/sklepów internetowych
  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość zagadnień z obszaru PR marketingu, e-marketingu
  • Doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi m.in. agencje marketingowe
  • Doświadczenie w prowadzeniu fundacji oraz zarządzaniu Biurem Obsługi Klienta – mile widziane.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.
  • Realny wpływ na rozwój firmy.
  • Samodzielność oraz odpowiedzialność za powierzone obowiązki.
  • Rozbudowany i zgrany zespół pracowników.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi