#

Dyrektor Zakładu Zbożowego (technolog młynarstwa)

BZK Sp. z o. o. i Wspólnicy Sp. k.

Teresin, mazowieckie

BZK Sp. z o. o. i Wspólnicy Sp. k.
POLSKIE MŁYNY S.A. - firma z długoletnią tradycją w branży zbożowo-młynarskiej, największy producent mąk piekarniczych i paczkowanych, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje Kandydatów na stanowisko:

Dyrektor Zakładu Zbożowego (technolog młynarstwa)

Miejsce pracy: Teresin

Zakres zadań:

Zarządzanie, koordynacja i nadzór nad operacyjnymi procesami produkcyjnymi w Zakładzie Zbożowym i zapewnianie maksymalizacji ich efektywności, w tym:

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii produkcyjnej oraz zapewnienie realizacji planu produkcji zgodnie z przyjętymi założeniami.
  • Organizowanie działalności Zakładu w zakresie utrzymania niezawodności procesów produkcji od momentu planu do przekazania produktów do magazynu wyrobów gotowych (terminowość, jakość, zgodność z procedurami, przepisami i normami).
  • Kierowanie zespołem w obszarach produkcji, gospodarki magazynowej i surowcowej, badań i kontroli jakości, ochrony środowiska. Nadzór nad szkoleniem, motywacją i rozwijaniem personelu.
  • Monitorowanie i kontrola budżetu Zakładu, identyfikowanie obszarów do oszczędności i optymalizacji kosztów.
  • Zapewnienie przestrzegania przepisów i standardów związanych z produkcją spożywczą, w tym kwestii bezpieczeństwa, ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju.
  • Zapewnienie prawidłowej realizacji procesów produkcyjnych pod kątem jakościowym i technologicznym, aby wszystkie produkty spełniały ustalone standardy.
  • Wdrażanie systemów zarządzania jakością, zapewniając zgodność z normami i standardami branżowymi.
  • Zarządzanie inwestycjami w zakładzie produkcyjnym, identyfikując i oceniając nowe możliwości inwestycyjne oraz monitorując istniejące inwestycje.
  • Optymalizacja działań w zakresie gospodarki magazynowej i surowcowej, w tym odpowiedzialność za prawidłowy przebieg skupu, przyjęcia i składowania surowca, zarządzanie zaopatrzeniem i zapasami, aby zapewnić ciągłość produkcji.
  • Współpraca z innymi działami, takimi jak sprzedaż, finanse, w celu koordynacji działań i osiągnięcia celów firmy.
  • Wprowadzanie wskaźników efektywności, analizowanie danych operacyjnych i finansowych w celu oceny wydajności oraz dostosowywania strategii.

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie zawodowe w branży produkcji spożywczej na analogicznym stanowisku - minimum 3 lata.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku technolog młynarstwa.  
  • Umiejętność zarządzania zespołem oraz doskonałe umiejętności interpersonalne.
  • Nastawienia na wspieranie rozwoju pracowników.
  • Znajomość przepisów i standardów dotyczących produkcji spożywczej.
  • Doskonałe umiejętności planowania, organizacji i podejmowania decyzji.
  • Umiejętność pracy pod presją i podejmowania szybkich decyzji.
  • Zdolność do analizy danych i wyciągania wniosków
  • Umiejętność negocjacji i rozwiązywania konfliktów.
  • Umiejętność zarządzania inwestycjami i wprowadzania wskaźników efektywności.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym.
  • Znajomość przepisów ppoż., BHP i Ochrony Środowiska dla zakładów produkcyjnych.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie nastawionym na ciągły rozwój.
  • Opieka medyczna. 
  • Narzędzia pracy - telefon, laptop, samochód służbowy.
  • Możliwość udziału w szkoleniach i kursach finansowanych przez pracodawcę.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
BZK Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. k.

Wywodzimy się z grona spółek córek BZK Holding Sp. z o.o. – nowoczesnej, innowacyjnej i stabilnej rynkowo grupy, do której należą m.in.:

  • Bakoma Sp. z o.o.
  • POLSKIE MŁYNY S.A.
  • BIOAGRA S.A.
  • BIOAGRA-OIL S.A.
  • Komagra Sp. z o.o.
Czym się zajmujemy

Świadczymy usługi doradcze oraz udzielamy merytorycznego wsparcia, poszukujemy nowych kontrahentów i dostawców usług na terenie całego kraju. Gwarantujemy spółkom pomoc zapewniając im obsługę i rozwój w obszarach handlu, logistyki, zakupów, zarządzania kapitałem ludzkim.

Oferujemy wsparcie w zakresie wdrażania systemów informatycznych, optymalizacji procesów produkcyjnych, zarządzania jakością i regułami zrównoważonego rozwoju.

Troszczymy się również o sferę finansową podmiotów. Udostępniamy narzędzia związane z budżetowaniem, kontrolingiem, sprawozdawczością i zabezpieczeniem transakcji.

DOŁĄCZ DO NAS!
BZK Sp. z o. o. i Wspólnicy Sp. k.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi