POLSKIE MŁYNY S.A. - firma z długoletnią tradycją w branży zbożowo-młynarskiej, największy producent mąk piekarniczych i paczkowanych, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Dyrektor Zakładu Zbożowego (technolog młynarstwa)
Miejsce pracy: TeresinZakres zadań:
Zarządzanie, koordynacja i nadzór nad operacyjnymi procesami produkcyjnymi w Zakładzie Zbożowym i zapewnianie maksymalizacji ich efektywności, w tym:
- Opracowywanie i wdrażanie strategii produkcyjnej oraz zapewnienie realizacji planu produkcji zgodnie z przyjętymi założeniami.
- Organizowanie działalności Zakładu w zakresie utrzymania niezawodności procesów produkcji od momentu planu do przekazania produktów do magazynu wyrobów gotowych (terminowość, jakość, zgodność z procedurami, przepisami i normami).
- Kierowanie zespołem w obszarach produkcji, gospodarki magazynowej i surowcowej, badań i kontroli jakości, ochrony środowiska. Nadzór nad szkoleniem, motywacją i rozwijaniem personelu.
- Monitorowanie i kontrola budżetu Zakładu, identyfikowanie obszarów do oszczędności i optymalizacji kosztów.
- Zapewnienie przestrzegania przepisów i standardów związanych z produkcją spożywczą, w tym kwestii bezpieczeństwa, ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju.
- Zapewnienie prawidłowej realizacji procesów produkcyjnych pod kątem jakościowym i technologicznym, aby wszystkie produkty spełniały ustalone standardy.
- Wdrażanie systemów zarządzania jakością, zapewniając zgodność z normami i standardami branżowymi.
- Zarządzanie inwestycjami w zakładzie produkcyjnym, identyfikując i oceniając nowe możliwości inwestycyjne oraz monitorując istniejące inwestycje.
- Optymalizacja działań w zakresie gospodarki magazynowej i surowcowej, w tym odpowiedzialność za prawidłowy przebieg skupu, przyjęcia i składowania surowca, zarządzanie zaopatrzeniem i zapasami, aby zapewnić ciągłość produkcji.
- Współpraca z innymi działami, takimi jak sprzedaż, finanse, w celu koordynacji działań i osiągnięcia celów firmy.
- Wprowadzanie wskaźników efektywności, analizowanie danych operacyjnych i finansowych w celu oceny wydajności oraz dostosowywania strategii.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie zawodowe w branży produkcji spożywczej na analogicznym stanowisku - minimum 3 lata.
- Wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku technolog młynarstwa.
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz doskonałe umiejętności interpersonalne.
- Nastawienia na wspieranie rozwoju pracowników.
- Znajomość przepisów i standardów dotyczących produkcji spożywczej.
- Doskonałe umiejętności planowania, organizacji i podejmowania decyzji.
- Umiejętność pracy pod presją i podejmowania szybkich decyzji.
- Zdolność do analizy danych i wyciągania wniosków
- Umiejętność negocjacji i rozwiązywania konfliktów.
- Umiejętność zarządzania inwestycjami i wprowadzania wskaźników efektywności.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym.
- Znajomość przepisów ppoż., BHP i Ochrony Środowiska dla zakładów produkcyjnych.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie nastawionym na ciągły rozwój.
- Opieka medyczna.
- Narzędzia pracy - telefon, laptop, samochód służbowy.
- Możliwość udziału w szkoleniach i kursach finansowanych przez pracodawcę.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
BZK Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. k.
Wywodzimy się z grona spółek córek BZK Holding Sp. z o.o. – nowoczesnej, innowacyjnej i stabilnej rynkowo grupy, do której należą m.in.:
Świadczymy usługi doradcze oraz udzielamy merytorycznego wsparcia, poszukujemy nowych kontrahentów i dostawców usług na terenie całego kraju. Gwarantujemy spółkom pomoc zapewniając im obsługę i rozwój w obszarach handlu, logistyki, zakupów, zarządzania kapitałem ludzkim.
Oferujemy wsparcie w zakresie wdrażania systemów informatycznych, optymalizacji procesów produkcyjnych, zarządzania jakością i regułami zrównoważonego rozwoju.
Troszczymy się również o sferę finansową podmiotów. Udostępniamy narzędzia związane z budżetowaniem, kontrolingiem, sprawozdawczością i zabezpieczeniem transakcji.
DOŁĄCZ DO NAS!
Wywodzimy się z grona spółek córek BZK Holding Sp. z o.o. – nowoczesnej, innowacyjnej i stabilnej rynkowo grupy, do której należą m.in.:
- Bakoma Sp. z o.o.
- POLSKIE MŁYNY S.A.
- BIOAGRA S.A.
- BIOAGRA-OIL S.A.
- Komagra Sp. z o.o.
Świadczymy usługi doradcze oraz udzielamy merytorycznego wsparcia, poszukujemy nowych kontrahentów i dostawców usług na terenie całego kraju. Gwarantujemy spółkom pomoc zapewniając im obsługę i rozwój w obszarach handlu, logistyki, zakupów, zarządzania kapitałem ludzkim.
Oferujemy wsparcie w zakresie wdrażania systemów informatycznych, optymalizacji procesów produkcyjnych, zarządzania jakością i regułami zrównoważonego rozwoju.
Troszczymy się również o sferę finansową podmiotów. Udostępniamy narzędzia związane z budżetowaniem, kontrolingiem, sprawozdawczością i zabezpieczeniem transakcji.
DOŁĄCZ DO NAS!