Opis stanowiska pracy
Finance&Accounting Team Leader
Gdansk
NR REF.: 1187042
Twoja następna firmaGlobalna, międzynarodowa firma świadcząca usługi mikromobilności w różnych metropoliach na całym świecie, w tym również w Polsce, poszukuje osoby na stanowisko
Finance&Accounting Team Leader/Finance Manager (13 000 - 15 000 PLN brutto).Osoba na tym stanowisku- Odpowiada za finanse w Polsce współpracując z zewnętrznym biurem rachunkowym,
- Odpowiada za przygotowanie sprawozdawczości zewnętrznej i grupowej oraz za raportowanie ad hoc dla CFO,
- Jest partnerem biznesowym dla osób zarządzających biznesem,
- Zarządza 2-osobowym zespołem,
- Jest w stałym kontakcie z Kontrolerem Finansowym zlokalizowanym w Centrali, wspierając go w zrozumieniu lokalnych przepisów,
- Pracuje operacyjnie odpowiadając za obszar AP/AR przy współpracy z dostawcami i klientami i bycie w ciągłym kontakcie z zewnętrznym biurem rachunkowym, sprawdzając poprawność danych,
- Zarządza obszarem GL, a w tym: sprawdzanie poprawności danych, przeglądanie zapisów księgowych, organizowanie i zarządzanie uzgodnieniami/analityką kont bilansowych i wynikowych,
- Koordynuje coroczne audyty,
- Współpracuje z centralą w tym również z CFO.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?- Min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, pozwalającym na codzienną pracę w tym języku,
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z finansami, rachunkowością lub ekonomią),
- Bardzo dobra znajomość lokalnych przepisów księgowych i podatkowych – warunek konieczny,
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz doskonałe zdolności analityczne, w tym bardzo dobra znajomość programu Excel,
- Osoba proaktywna, która lubi usprawniać i układać procesy z podejściem „hands on” oraz ceni sobie zmienne środowisko pracy i start-upowy klimat,
- Doświadczenie w dynamicznym środowisku pracy typu startup – mile widziane.
Co zyskujesz?- Możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym,
- Praca na podstawie umowy o pracę lub B2B,
- Realny wpływ na rozwój organizacji,
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy na wyższe stanowiska finansowe,
- Pracę w dynamicznym i profesjonalnym środowisku biznesowym.
Co powinieneś zrobić?Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa