Opis stanowiska pracy
Financial Accounting and Reporting Manager
Kraków
NR REF.: 1182390
Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej korporacji z biurem w Krakowie, poszukujemy doświadczonego specjalisty na stanowisko
Financial Accounting and Reporting Manager.
Idealny kandydat powinien posiadać:- Znajomość standardów IFRS
- Doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych
- Minimum rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Praktyczne doświadczenie w księgowości, w tym w zakresie General Ledger, Accounts Payable, Accounts Receivable oraz raportowania finansowego
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie finansów i rachunkowości, ekonomii lub równoważne
- Doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz w kontroli wewnętrznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość procesów statutowych
Zakres obowiązków:- Nadzór nad procesami RTR (Record to Report)
- Przygotowywanie i analiza sprawozdań finansowych zgodnie z IFRS
- Zarządzanie zespołem księgowych i wspieranie ich w codziennych zadaniach
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia zgodności finansowej
- Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
- Optymalizacja procesów księgowych i wdrażanie usprawnień
- Efektywne zarządzanie codziennymi, miesięcznymi i kwartalnymi działaniami w celu osiągnięcia uzgodnionych KPI
- Zarządzanie należnościami i zobowiązaniami
- Przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych raportów finansowych
- Prowadzenie procesu budżetowego i prognozowania
- Wspieranie analiz finansowych dla różnych projektów
- Monitorowanie przepływów pieniężnych w celu zapewnienia płynności finansowej
- Zarządzanie około 3-5 osobowym zespołem
Oferujemy:- Pracę w dynamicznym i rozwijającym się zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Karta MultiSport
- Prywatna opieka medyczna (LuxMed)
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Sodexo
- Umowę o pracę
- Standardowe godziny pracy (8 godzin dziennie, 8:00-16:00 lub 9:00-17:00)
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany/a, zapraszamy do aplikowania!
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/02/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca BPO / outsourcing