Opis stanowiska pracy
Financial Controller- real estate
Warszawa
NR REF.: 1190282
Dla naszego Klienta, międzynarodowego funduszu private equity działającego w branży nieruchomości, poszukujemy Kontrolera Finansowego.
Kontroler Finansowy będzie wspierać zarządzanie organizacją poprzez pomoc w raportowaniu finansowym, budżetowaniu, księgowości oraz procesach kontroli wewnętrznej.
Do zakresu obowiązków na tym stanowisku będzie należeć:
Raportowanie finansowe:
- Pomoc w przygotowywaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych.
- Wprowadzanie danych i uzgadnianie transakcji finansowych w celu zapewnienia dokładnych zapisów.
- Pomoc w przygotowywaniu raportów finansowych na potrzeby wewnętrzne.
Księgowość i prowadzenie ksiąg:
-Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.
-Wsparcie firmy księgowej w zakresie zapisów w księdze głównej, zapisów w dzienniku oraz uzgadniania kont.
-Pomoc w przetwarzaniu transakcji zobowiązań i należności oraz zapewnienie terminowych płatności i windykacji.
-Pomoc w utrzymaniu i organizacji dokumentacji finansowej zgodnie z polityką i procedurami księgowymi.
Budżetowanie i prognozowanie:
-Pomoc w przygotowywaniu budżetów działowych i ogólnofirmowych, dostarczanie niezbędnych danych i wsparcia
-Monitorowanie rzeczywistych wydatków w porównaniu do budżetu, pomoc w analizie odchyleń
-Wsparcie w okresowym prognozowaniu i zapewnienie realizacji celów finansowych.
Kontrola wewnętrzna:
-Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
-Zapewnienie dokładności i terminowości raportowania finansowego oraz integralności danych.
Zarządzanie przepływem gotówki:
-Monitorowanie i śledzenie przepływów gotówkowych w celu zapewnienia spełnienia potrzeb finansowych firmy.
-Pomoc w przygotowywaniu prognoz przepływów gotówkowych.
Zgodność podatkowa:
-Przygotowywanie, we współpracy z doradcami podatkowymi i księgowymi, raportów i sprawozdań na potrzeby zarządu, banków i instytucji zewnętrznych, tj. analiza i raportowanie WHT, raportowanie NBP, raportowanie GUS, dokumentacja cen transferowych, raportowanie spółek nieruchomościowych itp.
Wsparcie systemów i procesów:
-Optymalizacja procesów raportowania i planowania.
-Ogólne wsparcie administracyjne.
-Przygotowywanie danych finansowych i raportów na potrzeby ad-hoc zarządu.
-Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (tj. US, ZUS, GUS, NBP).
Od Kandydatów oczekujemy minimum 3 letniego doświadczenia zdobytego w dziale kontrolingu, w firmie z sektora nieruchomości, wykształcenia w dziedzinie rachunkowości, biegłej znajomości języka angielskiego. Kandydat mus posiadać biegłą znajomość Microsoft Excel, znajomość zasad rachunkowości, raportowania finansowego i budżetowania. Mile widziane doświadczenie w BIG4.
Nasz Klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę lub B2B – w zależności od preferencji, prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie na życie, szkolenia.
Oferta dotyczy pracy w pełni stacjonarnej.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa