Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1882


Obowiązki:

Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, polegające zwłaszcza na:
a) organizowaniu i doskonaleniu sporządzania, przyjmowania, obiegu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych, sporządzaniu kalkulacji wynikowej kosztów i sprawozdawczości finansowej, opracowywaniu projektów, przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości,
b) bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości oraz sporządzaniu kalkulacji wynikowej kosztów i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający:
- terminowe naliczanie należności członków i najemców na rzecz Spółdzielni,
- terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych majątkowo za mienie Spółdzielni,
- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,
c) należytym przechowywaniu i zabezpieczaniu dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych oraz sprawozdań finansowych,
d) nadzorowaniu całokształtu prac z zakresu rachunkowości, wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne Spółdzielni,
e) dostarczaniu danych niezbędnych do planowania dzialalności Spółdzielni,
f) nadzorze nad opracowywaniem planów finansowo-ekonomicznych,
g) analizie gospodarki finansowej Spółdzielni,
h) zapewnieniu prawidłowości, terminowości i zgodności sprawozdań finansowych składanych na zewnątrz,
i) prowadzeniu gospodarki finansowej zgodnie z uchwałami Zarządu Spółdzielni i obowiązującymi przepisami w zakresie:
- rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
- zapewnienia pod względem finansowym prawidłowości zawieranych umów przez Spółdzielnie,
- windykacji należności i dochodzenia roszczeń spornych z tytułu opłat za lokale,
- regulowania zobowiązań Spółdzielni,
- ustalania i opłacania podatków i innych świadczeń o podobnym charakterze,
- stosowania cen sprzedaży,
- prawidłowości naliczeń i wypłat wynagrodzeń i innych świadczeń na rzecz pracowników,
- dysponowania środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunkach bankowych,
- przygotowania wniosków kredytowych i korzystania z udzielonych kredytów bankowych,
j) nadzorze nad działem ksiegowości i działem finansowym i windykacji.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość, księgowość

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania: wykształcenie kierunkowe, doświadczenie minimum 3 letnie na stanowisku głównego księgowego, znajomość ustawy o rachunkowości, standardów sprawozdawczości finansowej oraz prawa podatkowego, znajomość programu Dom 5, bardzo dobre umiejętności interpersonalne i organizacyjne, umiejętność analitycznego myślenia, samodyscyplina i dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność, dokładność, terminowość i kreatywność.


Miejsce pracy: 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: - cv+list motywacyjny + oświadczenie + klauzula dot ochrony danych osobowych dostępna na stronie https://www.smbaltyk.pl/ogloszenia/oferty-pracy/

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi