Numer oferty: StPr/24/1101
Prowadzenie pełnej księgowości spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego. Sporządzanie okresowych raportów, analiz na potrzeby Zarządu, sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości, raportów GUS, itp. Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad kwestiami księgowymi i podatkowymi w spółdzielni.
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi – US, GUS, Banki, ZUS i inne.
Terminowe sporządzanie sprawozdań i deklaracji podatkowych
Kontrola sald kont księgowych, rozrachunków z kontrahentami,
Bezpośrednia współpraca z osobami zarządzającymi spółdzielnią, pracownikami, biegłymi rewidentami, lustratorami.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Pabianicka 8, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: CV można wysyłać na adres e-mail: spolem_bel@o2.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.