Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bydgoszczy

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy w zespole d. s finansowo-księgowych oraz administracyjnych

85-356 Bydgoszcz ul. Cieplicka 5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi księgi rachunkowe w zakresie przygotowywania dokumentów finansowych, kompletuje, wprowadza dane do systemu, weryfikuje poprawność danych
  • sporządza roczne plany rzeczowo-finansowe w tym budżetu zadaniowego
  • rozlicza dochody jednostki oraz wydatki w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, badań kontrolnych i monitoringowych oraz w zakresie bezpieczeństwa żywności i pasz, wystawia dokumenty sprzedaży, rozlicza zawarte umowy cywilno-prawne
  • przygotowuje dane do sporządzenia sprawozdań w zakresie wykonywanych zadań
  • prowadzi ewidencję składników majątku, sporządza sprawozdania GUS organizuje i nadzoruje pracę przy inwentaryzacji
  • Dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • Wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego regulowania zobowiązań
  • Sporządza sprawozdania budżetowe i finansowe oraz wprowadza je do systemu TREZOR
  • Sporządza plan dochodów i wydatków budżetowych, zarządza rocznym harmonogramem wydatków oraz sporządza miesięczne zapotrzebowania oraz prognozy na środki finansowe w systemie TREZOR
  • Na bieżąco analizuje wykonanie planu finansowego, przygotowuje wnioski o zmiany i przesunięcia w planie
  • Nadzoruje gospodarkę funduszem płac w zakresie sporządzania list płac, naliczania oraz sporządzania deklaracji i sprawozdań
  • Kieruje zespołem ds. administracyjno-finansowych


Warunki pracy

Praca w godzinach od 7:30 do 15:30  w siedzibie Inspektoratu. Praca w biurze przy komputerze.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o dalszym etapie rekrutacji. W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru dokumentów, po tym okresie oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 52 3796400


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub ekonomiczne studia podyplomowe (przy jednoczesnym spełnieniu wymogu posiadania co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości) lub średnie ekonomiczne: ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej (przy jednoczesnym spełnieniu wymogu posiadania co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości)


doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
staż pracy w księgowości budżetowej co najmniej 2 lata pracy (udokumentowany
świadectwem pracy).


pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność interpretowania przepisów prawa i stosowania w praktyce
  • znajomość m.in. ustawy o służbie cywilnej, o Inspekcji Weterynaryjnej, o rachunkowości, prawo zamówień publicznych
  • umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych, obsługa informatycznego systemu TREZOR, obsługa systemu Bankowości Elektronicznej
  • samodzielność, dokładność, umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Inspekcja Weterynaryjna
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bydgoszczy
    ul.Cieplicka 5
    85-377 Bydgoszcz

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/11/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi