Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2454


Obowiązki:

- prowadzenie rachunkowości placówek zgodnie z przepisami obowiązującymi jednostki budżetowe;
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym placówek;
- dysponowanie środkami pieniężnymi jednostek na rachunkach bankowych, dyspozycja otwierania, zamykania, zerowania rachunków bankowych;
- sporządzanie planów dochodów i wydatków, sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki, rocznego bilansu, rachunku zysków i strat;
- wdrażanie przepisów ogólnych w zakresie rachunkowości, inwentaryzacji, obiegu dokumentów, oraz innych dotyczących gospodarki finansowej i budżetowej;
- nadzór nad prawidłowością prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej, kontrola wykonania planu, zaangażowania wydatków do planu, obsługa programu finansowo księgowego;
- obliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
- obsługa uczestników PPK;
- prawidłowe archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych i płacowych;
- sporządzanie Rejestru VAT cząstkowego oraz sporządzanie na ich podstawie Deklaracji cząstkowej;
- przestrzeganie procedur kontroli zarządczej w zakresie spraw finansowo -księgowych;
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
- nadzór i wykonywanie innych prac z zakresu prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Biegły rewident
  • Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej
  • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, kodeksu postępowania administracyjnego, sprawozdawczości budżetowej, prawa podatkowego
  • znajomość obsługi systemów finansowo - księgowych
  • umiejętność pracy w zespole, samodzielność pracy na danym stanowisku, dobra organizacja pracy, komunikatywność
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej
  • kursy księgowe doszkalające

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
  • pomaturalne/policealne, ekonomiczne
  • średnie branżowe, ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ : https://chcpdir_chelm.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/34174_oferta-pracy-stanowisko-glowny-ksiegowy.html Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;5) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 6) nieposzlakowana opinia;7) spełnienie jednego z poniższych warunków: a) ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości; b) ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości; c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:1) mile widziane ukończone kursy doszkalające;2) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej;3) znajomość obsługi systemów finansowo-księgowych;4) znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej; 5) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz dyscypliny finansów publicznych;6) znajomość regulacji prawnych w zakresie: a) administracji samorządowej; b) kodeksu postępowania administracyjnego; c) sprawozdawczości budżetowej; d) prawa podatkowego;7) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;8) umiejętność pracy w zespole, samodzielność pracy na danym stanowisku, dobra organizacja pracy, komunikatywność.


Miejsce pracy: Jedność 43, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 6

Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV);2) list motywacyjny;3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom, świadectwo, zaświadczenie); 4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe);6) referencje (kserokopia);7) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy;8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie;9) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;10) oświadczenie o znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 11) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; 12) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;13) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii; 14) oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na pracę na określonym stanowisku;15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia);16) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Uwaga! Wysyłając CV na adres e-mail proszę zachować ostrożność i nie podawać numeru PESEL, numeru dokumentu tożsamości, adresów zamieszkania, numerów telefonów i danych wrażliwych. Art. 22 1. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy, mówi, że: Pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. § 2. Pracodawca żąda podania danych osobowych, o których mowa w § 1 pkt 4 6, gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku.

Adres www: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/?id=26&action=details&node_id=3115


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/11/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi