Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0453


Obowiązki:

dekretacja i księgowanie zdarzeń gospodarczych, faktur kosztowych oraz inwestycyjnych, wyciągów bankowych, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych, prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, sporządzanie deklaracji podatkowych CIT i JPK VAT, współpraca z organami podatkowymi, audytorami, bankami



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • odporność na stres oraz doskonała organizacja pracy
  • obsługa komputera MS Office
  • 2-letnie doświadczenie

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 2] : prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, sporządzanie deklaracji CIT i JPK VAT[Umiejętność 1] : bardzo dobra znajomość zagadnień podatkowych oraz przepisów prawa podatkowego, gospodarczego i ustawy o rachunkowości, kodeks spółek handlowych


Miejsce pracy: 11-400 Karolewo 33, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi