Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/4336


Obowiązki:

ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej Urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, a także kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości
- Nadzorowanie obsługi księgowo-finansowej Urzędu
- Planowanie budżetowe, finansowe, tworzenie prognoz i zapotrzebowań na środki budżetowe, opracowywanie projektów zmian w planie finansowym Urzędu
- Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, finansowej i statystycznej w zakresie realizowanych funkcji, a także analizy ekonomiczno finansowej
- Nadzorowanie wydatków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Opracowywanie analiz i materiałów informacyjnych z realizacji budżetu
- Nadzorowanie i kontrola nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników
- Dokonywanie ocen pracowników komórki organizacyjnej
- Udzielanie urlopów i delegowanie pracowników do odbycia wyjazdów służbowych
- Rozlicznie inwentaryzacji składników majątku aktywów i pasywów Urzędu w celu spełnienia obowiązku ustawowego
- Organizowanie procesu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów księgowych
- Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora należą do kompetencji głównego księgowego



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:WYMAGANIA NIEZBĘDNE- wykształcenie średnie ekonomiczne lub jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów zgodnie z art.54 ust.2 pkt 5 ppkt. b,c,d. ustawy o finansach publicznych.- doświadczenie zawodowe co najmniej 6 lat w księgowości- Znajomość ustaw: o rachunkowości, finansach publicznych, zasadach gospodarki finansowej w jednostkach sektora finansów publicznych oraz klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków, prawo zamówień publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o podatku VAT.- Posiadanie obywatelstwa polskiego- Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe WYMAGANIA DODATKOWE- wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe zgodnie z art.54 ust.2 pkt 5 ppkt a ustawy o finansach publicznych- doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w księgowości - Znajomość ustaw: prawo o miarach, o służbie cywilnej - Znajomość informatycznego systemu obsługi budżetu państwa Trezor- Znajomość systemu bankowości elektronicznej NBP Videotel, finansowo-księgowego- Umiejętność zarzadzania zespołem- Umiejętność sporządzania ocen, analiz ekonomicznych - Umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania decyzji, odpowiedzialność i komunikatywność


Miejsce pracy: Narutowicza 75, 94-042 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 6

Wymagane dokumenty: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE- CV i list motywacyjny- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy- kopie świadectw pracy- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracyTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW- Dokumenty należy złożyć do: 16 grudnia 2024 r.- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu- Miejsce składania dokumentów:Okręgowy Urząd Miar ul. Narutowicza 75 90-132 Łódź Referat Kadrowo-Płacowy (pok.104) DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNAZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO informujemy:1. Szanowny/a Panie/Pani, Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dyrektor Okręgowego Urzędu Miar w Łodzi, zwany dalej: Administratorem.2. Może Pan/Pani skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: Okręgowy Urząd Miar w Łodzi, ul. G. Narutowicza 75, 90-132 Łódź lub telefonując pod numer: 4267******. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pana Mariusza Kuśmierskiego, z którym można się skontaktować pod adresem: m.kusmierski@secmed.pl;4.Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne w celu uwzględnienia Pani /Pana osoby w procesie rekrutacji. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. a), (wyrażenie przez kandydata na pracownika zgody), art. 6 ust. 1 lit. b RODO (podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa pracy), a także art. 6 ust 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes Pracodawcy tj. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń).5. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w zakresie związanym z realizacją powyższych celów. Administrator nie udostępnia Pana/Pani danych innym odbiorcom.6. Podanie danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa jest warunkiem uczestnictwa w rekrutacji, a ich nie podanie skutkuje niemożliwością uczestnictwa w rekrutacji przeprowadzanej przez Pracodawcę. Podanie danych osobowych, na które kandydat wyraził zgodę jest dobrowolne.7.Administrator nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.8.Pana/Pani dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres ograniczony wyrażoną przez Pana/Panią zgodą, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w której brał/a Pan/Pani udział.9.Ma Pan/Pani prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.10. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych przez Administratora przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.11. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć do: 16 grudnia 2024 r.- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu- Miejsce składania dokumentów:Okręgowy Urząd Miar ul. Narutowicza 75 90-132 Łódź Referat Kadrowo-Płacowy (pok.104)


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi