Numer oferty: StPr/24/0932
Ogólny zakres obowiązków:
1) Prowadzenie rachunkowości jednostki Urzędu Gminy zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa;
2) Sporządzanie sprawozdań finansowych i innych z zakresu stanowiska;
3) Sporządzenie sprawozdań budżetowych wydatków jednostki Urzędu Gminy;
4) sporządzanie listy płac pracowników Urzędu Gminy w Maszewie
5) Opracowywanie projektu planu wydatków budżetowych Urzędu Gminy;
6) Ewidencja księgowa operacji budżetowych i pozabudżetowych jednostki;
7) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych;
8) Stałe kontrolowanie stopnia realizacji planu, zaangażowania wydatków, zagrożeń przekroczenia lub niewykonania planu;
9) Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Gminy;
10) Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych w sposób zabezpieczający je przed niedozwolonymi zmianami, nieupoważnionym rozpowszechnianiem, uszkodzeniem lub zniszczeniem;
11) Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, naliczanie odpisów;
12) Prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupu, sporządzenie cząstkowej i łącznej deklaracji VAT-7 oraz rozliczenie podatku VAT-7;
13) Współpraca ze Skarbnikiem Gminy Maszewo;
14) Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydanych przez kierownika jednostki, należą do kompetencji głównego księgowego.
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: 66-614 Maszewo 71, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty przy ubieganiu się na dane stanowisko:1) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru;2) CV;3) oświadczenie dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);5) inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);6) dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu);7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni paw publicznych;8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;9) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;10) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;11) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie;12) oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,13) klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.SKŁADANIE DOKUMENTÓW DO do 30.12.2024 r. do godz. 10:00 https://maszewo.bip.net.pl/kategorie/31-wolne-wakaty/artykuly/967-ogloszenie-o-naborze-na-kierownicze-stanowisko-urzednicze-glownego-ksiegowego-w-referacie-finansowym-w-urzedzie-gminy-w-maszewie?lang=PL
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.