Opis stanowiska pracy
Urząd Morski w Gdyni Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw realizacji inwestycji w Zespole ds. Inwestycji 81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - koordynuje i nadzoruje realizację powierzonych zadań/etapów w ramach prowadzonych przez Urząd projektów inwestycyjnych oraz nadzoruje podmioty zewnętrzne – w tym w szczególności firmy projektowe, wykonawcze oraz pełniące nadzór inwestorski; weryfikuje realizację prac i czynności zgodnie z zawartymi kontraktami, weryfikuje rozliczenia wykonawców robót budowlanych z podwykonawcami; wspiera w ww. zakresie Kierowników Projektu
- bierze udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej przy postępowaniach podlegających pod ustawę Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności na wykonywanie usług projektowych, robót budowlanych oraz na pełnienie nadzoru inwestorskiego – w tym między innymi sporządza wnioski o wszczęcie postępowania, projekty umów (w zakresie merytorycznym), opisy warunków udziału oraz kryteriów oceny ofert i opisów przedmiotu zamówienia; bierze udział w pracach komisji przetargowych
- zleca inne prace związane z realizacją inwestycji zgodnie z wewnętrznym regulaminem zakupowym – w przypadku braku konieczności stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych; sporządza wewnętrzne wnioski, projekty umów i opisów przedmiotu zamówienia
- kompletuje i opiniuje dokumentację techniczną związaną z realizowanymi zadaniami, w tym w szczególności programy funkcjonalno-użytkowe, dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wycen prac projektowych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
- sporządza harmonogramy inwestycji oraz ich bieżącą aktualizację
- bierze udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do pozyskania środków na realizację inwestycji (w zakresie technicznym)
- identyfikuje ryzyka i zgłasza je Głównemu Kierownikowi Projektu i/lub Kierownikom Projektu
- sporządza wnioski oraz występuje do odpowiednich urzędów o wydawanie decyzji administracyjnych zezwalających na realizację robót budowlanych, w tym pozwoleń na budowę; konsultuje z projektantami, wykonawcami, urzędami oraz z innymi instytucjami wszelkie uzgodnienia na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- krajowe wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4 godzin dziennie,
- praca na wysokości,
- praca polegająca na kierowaniu pojazdem do 3,5 t
Narzędzia i materiały pracy:
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- winda,
- podjazd,
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- drzwi odpowiedniej szerokości,
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych,
- miejsce do odświeżenia się
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• Oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu)
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.
• Aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
• Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 583****** lub 598******.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe budowlane
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze branży budowlanej
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy Prawo Budowlane i rozporządzeń wykonawczych, w tym warunków technicznych oraz obowiązujących norm w zakresie branży budowlanej
- Znajomość procedur administracji architektoniczno-budowlanej
- Umiejętność sporządzania i redagowania oficjalnych pism
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność
- Asertywność
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i posługiwania się pakietem MS Office (przede wszystkim Excel i Word)
- Obsługa oprogramowania typu AutoCAD/ZWCAD lub podobnego
- Umiejętnośc rozwiązywania problemów branżowych związanych z realizacją inwestycji budowlanych
- Gotowość do podjęcia pracy w wymiarze pełnego etatu
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność komunikacji
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Uprawnienia budowlane, w szczególności do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i/lub inżynieryjnej hydrotechnicznej
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
- Znajomość ustawy Prawo Zamówiń Publicznych w zakresie związanym z inwestycjami budowlanymi
- Umiejętność obsługi oprogramowania MS Project
- Umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów, znajomość zasad kosztorysowania oraz obsługi programu kosztorysowego, na przykład NORMA
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i/lub inżynieryjnej hydrotechnicznejDokumenty należy złożyć do: 2025-02-14
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia