Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Przemysłu w Katowicach

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw administracyjnych w Biurze Dyrektora Generalnego i Administracji

40-039 Katowice ul. Powstańców 30

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Bierze udział w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Ministerstwa Przemysłu bądź najmowanych na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
  • Dokonuje realizacji dostaw i usług na potrzeby Ministerstwa Przemysłu celem optymalnego i zgodnego z przepisami wykorzystania posiadanych środków budżetowych oraz zapewnienia niezakłóconego funkcjonowania ministerstwa, w tym planowanie wydatków.
  • Realizuje zadania mające na celu utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem
  • Bierze udział w rozliczeniu kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości (m.in. kosztów związanych z dostawą mediów, opłat eksploatacyjnych, opłat czynszowych).
  • Nadzoruje i kontroluje realizację umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi dotyczących m.in. utrzymania czystości w obiekcie, ochrony fizycznej obiektów oraz innych niezbędnych do w pełni funkcjonalnego korzystania z nieruchomości na potrzeby Ministerstwa Przemysłu.
  • Bierze udział w sporządzaniu zestawień i analiz mających na celu określenie właściwej gospodarki ekonomiczno – finansowej nieruchomości.
  • Wykonuje czynności właściwych ze względu na rolę Biura Dyrektora Generalnego jako wnioskodawcy w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych, przygotowywanie m.in. opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie jego wartości oraz czuwanie nad realizacją zawartych umów/zatwierdzonych wniosków w celu zapewnienia właściwej realizacji wydatków publicznych


Warunki pracy


  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego.

  • Duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych.

  • Praca przy komputerze w pozycji siedzącej.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego. 

  • Stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, związana z zapewnieniem bezpieczeństwa danych.

  • Charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, ministerstwami i instytucjami.

  • Praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w jednostce sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Kompetencje: skuteczna komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe o kierunku: zarządzanie nieruchomościami lub zamówienia publiczne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających 5 lat stażu pracy w jednostce sektora finansów publicznych (zaświadczenia pracy, zakresy czynności, świadectwa pracy)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie potwierdzające ukończenie studiów podyplomowych o kierunku zarządzanie nieruchomościami lub zamówienia publiczne

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-23
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Przemysłu
    ul. Powstańców 30
    40-039 Katowice
    Dokumenty można przesłać pocztą, składać bezpośrednio w Kancelarii Ministerstwa Przemysłu w godzinach 8.00-16.00 lub przez ePUAP.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/12/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi