Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista w Wydziale Rozwoju Usług Informatycznych, Biuro Zarządzania Kryzysowego

00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uczestniczy w procesie udzielania zamówień i zakupów Biura Zarządzania Kryzysowego w zakresie dostaw i usług informatycznych, w tym: realizuje proces szacowania wartości zamówienia; przygotowuje dokumentację zakupową w oparciu o obowiązujące przepisy wewnętrzne oraz inne regulacje dot. projektów współfinansowanych z budżetu środków europejskich lub krajowych, w szczególności opracowuje i uzgadnia wnioski zakupowe, projekty umów oraz inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; przygotowuje merytoryczne dokumenty, niezbędne do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, obowiązujące przepisy wewnętrzne oraz inne regulacje dot. projektów współfinansowanych z budżetu środków europejskich lub krajowych, jak np. opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy; uczestniczy w pracach komisji przetargowych w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych; monitoruje proces akceptacji dokumentacji przetargowej i proces wyboru wykonawcy, zawarcia umowy;
  • Nadzoruje wykonanie umów zawartych przez Ministerstwo na dostawy i usługi informatyczne, w tym uczestniczy w odbiorach przedmiotu zamówienia, testach akceptacyjnych, monitoruje rozliczenie płatności, uczestniczy w rozliczaniu faktur oraz ich kontroli merytorycznej, w tym: weryfikuje zgodność realizacji zamówienia z umową/ zleceniem, weryfikuje dokumenty składane przez wykonawców; kontroluje prawidłowość wystawionych faktur pod kątem zgodności z umową i protokołem; przygotowuje opisy merytoryczne faktur w zakresie spraw informatycznych;
  • Zarządza podpisami elektronicznymi pracowników Ministerstwa, w tym: koordynuje proces zamawiania, wydawania, unieważniania podpisów elektronicznych; prowadzi ewidencję posiadanych podpisów elektronicznych;
  • Prowadzi bieżące sprawy wydziału, w tym: udziela odpowiedzi na pisma oraz przygotowuje projekty pism w prowadzonych sprawach; koordynuje proces uzgadniania spraw przekazywanych do uzgodnień przez Pion IT; gromadzi, przechowuje i archiwizuje dokumentacje spraw; współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie określenia potrzeb informatycznych; wykonuje inne zadania w związku z zajmowanym stanowiskiem, zgodnie z poleceniem przełożonego;
  • Prowadzi rejestry będące we właściwości wydziału, w szczególności dotyczące zrealizowanych i planowanych do realizacji zadań zakupowych, posiadanych licencji/subskrypcji oraz sprzętu;
  • Realizuje zadania związane ze sprawozdawczością w zakresie zakupów na dostawy i usługi informatyczne Ministerstwa oraz jednostek podległych i nadzorowanych.


Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych


 


Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


- zagrożenie korupcją


 


Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez MS Teams lub inny darmowy komunikator
możliwy do zainstalowania na telefonie)



Nie rozpatrujemy ofert, które zostały dostarczone po terminie.


UWAGA Jeśli planujesz wysłać aplikację w formie papierowej, zadbaj o to, aby wpłynęła do nas w wyznaczonym
terminie. Liczy się data wpływu do urzędu.



Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.


Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:
• https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w przygotowywaniu dokumentacji zakupowej na dostawy i usługi informatyczne, w tym postępowań na podstawie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Podstawowa znajomość sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-08
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Infrastruktury
    ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa

    Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy BZK-81/24", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/06/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi