Opis stanowiska pracy
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista w Wydziale Budżetu, Departament Administracyjno-Finansowy 02-362 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Opracowuje projekty oraz plany dochodów i wydatków budżetowych w układzie tradycyjnym oraz zadaniowym, a także wieloletnie plany finansowe (w tym również dotyczące środków Unii Europejskiej)
- Analizuje plan, zaangażowanie i wykonanie wydatków ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa oraz zgłasza zmiany w tym zakresie
- Przygotowuje wnioski o zapewnienie finansowania realizacji przedsięwzięcia z rezerwy celowej budżetu państwa i budżetu środków europejskich oraz wniosków o korektę decyzji Ministra Finansów, a także przekazuje do instytucji zarządzającej wymagane dokumenty w tym umowy z wykonawcami oraz wnioski o uruchomienie rezerwy celowej budżetu państwa i budżetu środków europejskich
- Monitoruje na bieżąco projekty realizowane przez komórki organizacyjne GIOŚ ze środków Unii Europejskiej, Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego i innych, m.in. tworzy, sprawdza dokumenty projektowe, zmiany, umowy o dofinansowanie, aneksy, a także współpracuje z zespołami projektowymi w zakresie zgłaszanych i realizowanych przez GIOŚ projektów
- Prowadzi obsługę informatycznego systemu TREZOR w zakresie planowania, zmian w planie oraz obsługuje program finansowy EGERIA w zakresie ewidencji zmian planu finansowego GIOŚ
- Monitoruje możliwość pozyskiwania środków finansowych na działania do realizacji przez GIOŚ ze środków pomocowych oraz przedstawia pisemną zwięzłą informację Kierownictwu w tym zakresie
Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek urzędu niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak podjazdów.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem.
Dokumenty można składać:
- w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP)
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w planowaniu budżetu oraz obsłudze projektów pomocowych współfinansowanych ze środków zagranicznych
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
- Dobra obsługa programów komputerowych w tym Excel i Word
- Umiejętność analizy danych
- Dobra organizacja pracy
- Zorientowanie na osiąganie celów
- Rzetelność, umiejętność komunikacji i współpracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie A2Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-28
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
02-362 Warszawa
z dopiskiem: „122/DAF/2024”