Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw nadzoru i koordynacji spraw remontowo-inwestycyjnych w Wydziale Inwestycji i Remontów w Biurze Administracyjnym 00-950 Warszawa Al. Ujazdowskie 11
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzi i nadzoruje sprawy związane z pracami remontowymi i inwestycyjnymi oraz bieżącą konserwację obiektów i lokali będących w dyspozycji Ministerstwa Sprawiedliwości w szczególności w branży elektrycznej w tym: zapewnia dokonywanie corocznych przeglądów stanu technicznego budynków i lokali oraz ich instalacji i otoczenia, wnioskuje o wykonanie remontów i modernizacji oraz prac z zakresu bieżącej konserwacji dotyczących w szczególności obiektów i lokali oraz powierzchni biurowej, garażowej i archiwalnej.
- Szacuje wartości planowanych (wnioskowanych) do realizacji zadań, sporządza zlecenia na wykonywanie projektów i kosztorysów, nadzoruje realizowane roboty remontowe i bieżące konserwacje, w tym: dokonuje odbioru realizowanych prac, sprawdza obmiary i kosztorysy, na bieżąco kontroluje jakość wykonywanych robót.
- Realizuje czynności dotyczące kontaktów z właściwymi urzędami w zakresie powierzonych zadań oraz dokumentacji projektowo – technicznej dotyczącej obiektów i lokali będących w dyspozycji Ministerstwa Sprawiedliwości w celu właściwej i zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa koordynacji zadań.
- Prowadzi sprawy finansowe z zakresu wykonywanych zadań, a w szczególności: terminowego rozliczania finansowego, sporządza plan wydatków, sporządza kwartalne zestawienia kosztów zrealizowanych prac, bierze udział w sporządzaniu sprawozdań z zakresu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, sporządza plany zamówień publicznych w zakresie powierzonych obowiązków.
- Przygotowuje, opiniuje i bierze udział w procedurach o udzielenie zamówień publicznych, przygotowuje opis przedmiotu zamówienia, bierze udział w komisjach przetargowych, rekomenduje warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria oceny ofert prowadzonych na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości, w ramach kompetencji wydziału.
- Koordynuje zadania związane z obsługą systemu awarii.
Warunki pracy - praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie
- wysiłek fizyczny,
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
- zagrożenie korupcją.
- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
List motywacyjny i oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów.
Kandydatki/kandydaci, którzy złożą dokumenty elektronicznie i spełnią wymagania formalne, będą zobligowani do dostarczenia oryginałów oświadczeń i listu motywacyjnego w kolejnym etapie rekrutacji.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Jeśli oferta spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 14 dniach od zakończenia naboru.
Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w Ministerstwie Sprawiedliwości znajdują się na stronie:
https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/sygnalisci--przyjmowanie-zgloszen-zewnetrznych
Zapoznaj się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, możesz także skorzystać z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.gov.pl/web/sprawiedliwosc.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe techniczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie obsługi technicznej budynków na stanowisku związanym z nadzorem nad inwestycjami, remontami lub utrzymaniem obiektów, urządzeń i instalacji finansowanymi z budżetu państwa
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych
- Znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów, umiejętność negocjowania, planowanie i myślenie strategiczne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Uprawnienia budowlane w branży elektrycznej
- Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego).
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@ms.gov.pl (w tytule maila należy wpisać numer ogłoszenia).