Opis stanowiska pracy
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw bezpieczeństwa fizycznego w Zespole do spraw Bezpieczeństwa Fizycznego w Biurze Ochrony 00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Kancelarii, instytucjami oraz Służbą Ochrony Państwa w zakresie bezpieczeństwa fizycznego obiektu KPRM Al. Ujazdowskie 1/3 oraz bierze udział w procesie obsługi incydentów bezpieczeństwa fizycznego w zakresie właściwości Zespołu.
- Opracowuje i wdraża plany ciągłości działania i odbudowy systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa fizycznego, a także opiniuje działania podnoszące poziom bezpieczeństwa fizycznego obiektu KPRM Al. Ujazdowskie 1/3.
- Zapewnia nadzór w zakresie realizacji umów na administrowanie oraz obsługę systemu kontroli dostępu, systemu zarządzania kluczami oraz systemu telewizji przemysłowej w obiekcie KPRM Al. Ujazdowskie 1/3, w tym zleca prace w zakresie kompetencji Zespołu.
- Przygotowuje i ewidencjonuje identyfikatory i przepustki uprawniające do wejścia i wjazdu na teren KPRM.
- Koordynuje oraz realizuje działania związane z obsługą manifestacji i zgromadzeń publicznych oraz współpracuje w tym zakresie ze Służbą Ochrony Państwa.
- Inicjuje, przygotowuje oraz realizuje zakupy i inwestycje w zakresie bezpieczeństwa fizycznego obiektu KPRM Al. Ujazdowskie 1/3.
- Administruje systemami zabezpieczeń kancelarii tajnych i Kancelarii Materiałów Zastrzeżonych.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), pracą na wysokości powyżej 3 m.
Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Na stanowisku występuje czynnik zagrożenia korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.
Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:
- własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub
- podpisem elektronicznym kwalifikowanym.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:
https://www.gov.pl/attachment/0a04f9e3-44a6-473a-985c-835b8148087d
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj: https://www.gov.pl/web/premier/nabory-w-sluzbie-cywilnej
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.
Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w KPRM znajdują się na stronie:
https://www.gov.pl/web/premier/sygnalisci-wewnetrzni
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne: - Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji zadań dotyczących zapewniania bezpieczeństwa fizycznego lub technicznego
- Posiadanie wiedzy z zakresu: administrowania zabezpieczeniami technicznymi SKD, CCTV, SSWiN i systemu zarządzania kluczami; regulacji prawnych i standardów z zakresu bezpieczeństwa fizycznego i technicznego; ustawy o ochronie informacji niejawnych; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”, „Cosmic Top Secret”, „Trés Secret UE/EU Top Secret” oraz „ESA Top Secret” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, komunikacja, współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego instalowania, konserwacji i eksplantacji systemów alarmowych włamania i napadu
- Certyfikat ukończenia kursu Schneider Electric Continuum w ramach kontroli dostępu
- Certyfikat ukończenia kursu instalacja i konfiguracja systemu IFTER EQU ACC w ramach kontroli dostępu
- Potwierdzenie umieszczenia na liście kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego,
- Certyfikat audytora wewnętrznego lub wiodącego PN-EN ISO/IEC 27001
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Kopię poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”, „Cosmic Top Secret”, „Trés Secret UE/EU Top Secret” oraz „ESA Top Secret” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopię zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego instalowania, konserwacji i eksplantacji systemów alarmowych włamania i napaduKopię certyfikatu ukończenia kursu Schneider Electric Continuum w ramach kontroli dostępu,Kopię certyfikatu ukończenia kursu instalacja i konfiguracja systemu IFTER EQU ACC w ramach kontroli dostępu.Kopię potwierdzenia umieszczenia na liście kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego,Kopię certyfikatu audytora wewnętrznego lub wiodącego PN-EN ISO/IEC 27001.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-10
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP
lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:147235/BO/23