Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw zamówień publicznych w Wydziale Zamówień Publicznych, Departament Administracyjny

00-911 Warszawa al. Niepodległości 218

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Udziela merytorycznego wsparcia współpracownikom lub wnioskodawcom w zakresie sformułowania przedmiotu zamówienia i wymagań w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP).
  • Uczestniczy w procesie związanym z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówień publicznych na usługi, dostawy lub roboty budowlane dla Ministerstwa Obrony Narodowej (MON) w celu wyłonienia wykonawcy. Weryfikuje, pod kątem poprawności sporządzenia, materiały przygotowane do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym opis przedmiotu zamówienia, określenie warunków udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełniania oraz kryteriów oceny ofert zgodnie z ustawą PZP.
  • Weryfikuje dokumentację związaną z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego pod względem jej zgodności z obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie zamówień publicznych.
  • Dokumentuje przebieg postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sporządza, m.in.: specyfikacje warunków zamówienia, opisy potrzeb i wymagań, zaproszenia do negocjacji, protokoły postępowania oraz inne dokumenty wymagane przepisami PZP. Opracowuje projekty dokumentów dotyczących powołania komisji przetargowych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Bierze udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza albo przewodniczącego komisji.
  • Przygotowuje i przekazuje do publikacji ogłoszenia, wymagane przepisami, w publikatorach określonych w ustawie PZP. Zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje wymagane przepisami PZP.
  • Prowadzi rejestry dotyczące spraw realizowanych przez Wydział. Bierze udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych oraz innych opracowań wynikających z właściwości Wydziału. Przygotowuje do archiwizacji dokumentację wytworzoną w Wydziale.
  • Przygotowuje (na podstawie materiałów i informacji uzyskanych od wnioskodawcy, radcy prawnego lub innych osób mających wiedzę w danym obszarze) odpowiedzi na wniesione przez wykonawców odwołania lub informacje o niezgodnej z przepisami ustawy PZP czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności do której zamawiający jest zobowiązany.
  • Bierze udział w opracowywaniu wewnętrznych procedur działania dotyczących systemu i organizacji udzielania zamówień publicznych w Ministerstwie Obrony Narodowej oraz w organizowaniu procesu ich wdrażania.


Warunki pracy

Budynek:



  • na zewnątrz: podjazd dla wózków inwalidzkich

  • wewnątrz: winda, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich  


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • Praca administracyjno-biurowa

  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

  • Obsługa urządzeń biurowych

  • Zagrożenie korupcją - udział w pracach komisji przetargowych oraz wykonywanie czynności w postępowaniach o wartości mniejszej niż 130 000 złotych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Zwróć uwagę na termin, miejsce i sposób składania dokumentów oraz ich kompletność. 

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).

  • Nie dopuszczamy uzupełniania oferty, jeśli upłynął termin składania dokumentów.

  • Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Zachęcamy do skorzystania z gotowego wzoru.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i odręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą, wskazane w części "DOKUMENTY NIEZBĘDNE". Na ich podstawie zostanie dokonana weryfikacja spełniania przez Ciebie wymagań formalnych.

  • Podaj w ofercie adres poczty elektronicznej (e-mail). Za jego pośrednictwem powiadomimy Cię jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).

  • Pracownikowi może być nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny - na podstawie ustawy o obronie Ojczyzny.

  • Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r. (Dz.U. poz. 928) informujemy, że procedury dotyczące zgłoszeń wewnętrznych reguluje zarządzenie Nr 30 Dyrektora Generalnego Ministerstwa Obrony Narodowej z dnia 18 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia procedury dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Obrony Narodowej.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 3 lat w obszarze finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy Kodeks cywilny w zakresie części ogólnej i zobowiązań
  • Znajomość struktury organizacyjnej MON
  • Umiejętność: organizacja pracy własnej
  • Umiejętność: współpraca z innymi
  • Umiejętność: dążenie do rezultatu
  • Umiejętność: poszukiwanie rozwiązań
  • Umiejętność: innowacyjności
  • Umiejętność: komunikacji
  • Spełnienie wymogu określonego w ustawie o służbie cywilnej dotyczącego zakazu zatrudniania w służbie cywilnej osoby, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć Oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub wyrażanie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania takiego poświadczenia, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, w szczególności mogą to być: świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty (UWAGA: należy dołączyć kopie dokumentów, które w sposób niebudzący wątpliwości potwierdzają zarówno rodzaj, jak i długość wymaganego doświadczenia). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
    • Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/nie pracowałeś ani pełniłaś/nie pełniłeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/ nie byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
    • Kopię posiadanego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Obrony Narodowej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    al. Niepodległości 218
    00-911 Warszawa

    Dokumenty można również składać:
    - osobiście w Punkcie podawczym MON, al. Niepodległości 218 - wejście od ul. Filtrowej (pn.-pt., w godz. 8.15-16.15) w zamkniętej kopercie z nr oferty BIP KPRM
    - przez E-PUAP.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/03/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi