Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0431


Obowiązki:

Sprzedaż i obsługa klienta: odpowiadanie na zapytania klientów, przygotowywanie ofert, współpraca z dostawcami i podwykonawcami, koordynacja zamówień i dostaw, opieka i prowadzenie klienta.
Prowadzenie biura: odpowiedzialność za obieg dokumentów, porządkowanie i archiwizacja dokumentów, przyjmowanie dostaw i ich weryfikacja, kompletowanie dokumentów dla biura rachunkowego.
Marketing: opieka nad kanałami Social Media, dokumentowanie realizowanych zleceń w celu wykorzystania jako case study, współtworzenie oferty firmy.
Godziny pracy: 8-16



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Ambicja, sumienność, komunikatywność
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe



Miejsce pracy: Kołobrzeska 34a, 10-432 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: -

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/04/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi