KOGO POSZUKUJĄ?
- Kandydatów z umiejętnościami pozyskiwania klientów i budowania długotrwałych relacji.
- Mile widziane doświadczenie w handlu na terenie UE.
- Motywacji, skuteczności i osiągania celów w obszarze sprzedaży.
- Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1, umożliwiająca swobodną komunikację z klientami zagranicznymi.
- Duże znaczenie ma również umiejętność zarządzania czasem i ustalania priorytetów.
CZYM BEDZIESZ SIE ZAJMOWAC?
- Tworzeniem i rozwijaniem relacji z nowymi klientami, prowadzeniem kontaktów handlowych i obsługą klientów.
- Budowaniem marki firmy na podległym rynku.
- Prowadzeniem procesu sprzedaży i zakupu, w tym dokumentacji handlowej w języku polskim i angielskim.
CO ZYSKASZ PRACUJAC U NICH?
- Umowę o pracę.
- Prowizje za wyniki sprzedażowe.
- Pracę w standardowych godzinach 8-16.
- Komfortowe biuro w Bielsku-Białej z przestronnymi i klimatyzowanymi pomieszczeniami.
- Dostęp do szkoleń podnoszących kwalifikacje oraz motywacyjnych sesji coachingowych.
Brzmi świetnie? Aplikuj.
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: lucja.rzeszutek@hrsigma.pl w tytule wpisując nazwę stanowiska!
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."