Opis stanowiska pracy
Head of Customer Service
Poznań
NR REF.: 1190517
For our Client, a company producing special lubricants, we are looking for a person to hold a Head of Customer Service position.
Key responsibilities:
- Overseeing all Customer Service processes, ensuring the highest quality of service to customers in the most efficient manner (operational efficiency) on behalf of different Business Units and legal entities.
- Directing, motivating, and supervising the Customer Service Specialists to ensure prompt and professional service to customers.
- Creating appropriate solutions for customers and the organisation through strong cooperation and communication with internal Business Partners.
- Overseeing the performance of the Customer Service team (8 people).
- Setting goals with subordinates according to yearly HR processes and monitoring achievement.
- Agreeing on annual objectives (MBOs) containing specific goals and providing full support for target achievement.
- Defining development plans/items for each team member and monitoring implementation.
- Developing, tracking, and reporting key performance measurements to the Matrix Manager CS-CEE and Line Manager.
- Driving ongoing process improvements and organisational development (OPEX).
- Providing reports and assisting with planning tasks alongside the Matrix Manager.
- Ensuring effective and efficient processes and performance.
- Checking, uploading, and archiving vendor invoices; preparing and sending reports: recycling, Intrastat, health and absence report (HSE), training and travel reports.
- Assuming the role of local Support Systems Specialist and member of the Support Systems Network.
- Acting as local Price Officer and member of the Price Management Council.
Requirements:
- Sales and customer-oriented attitude.
- Very good English skills (C1) - must have.
- "Lean Sigma" skills at Green Belt level.
- Excellent communication skills.
- Ability to work in a team and as a leader.
- Entrepreneurial and solution-oriented behavior.
- Comprehensive understanding of customer needs (Customer Centricity).
- Strong process orientation and knowledge.
- Strong willingness for personal development.
- Advanced SAP and CRM knowledge, as well as MS-Office, particularly Excel.
- Basic knowledge in logistics and warehouse management.
What our Client offers:
- Basic salary + annual bonus.
- Work in an international environment.
- Laptop, smartphone.
- Benefits: LuxMed “medical package”, “Sport card”.
- Training system, including opportunities abroad.
We kindly inform that we will contact selected Candidates.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi