#

HR Administration Specialist with German

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR Administration Specialist with German

Miejsce pracy: Kraków

For our client, who is a leading provider of outsourcing, consulting, IT, and technology services, and one of the largest employers in the service sector in our country, we are currently looking for a person for the position of HR Administration Specialist with German.

Responsibilities:

  • Handle Hire to Retire transactions
  • Resolve level 2 & 3 HR and recruitment admin queries
  • Escalate issues according to protocols
  • Contribute to process improvements and automation
  • Address escalated issues from HR professionals and managers
  • Assist team leaders with training, reviews, and escalations
  • Depending on the assigned scope, manage and perform quality checks on:
  1. Time & Attendance, Payroll, Employee Data, Leave Management
  2. HR transactions, Learning & Development
  3. HR transactions, Benefits, Health Services & Wellbeing
  4. Fleet management

Requirements:

  • At least 2 years of experience in HR Administration
  • Familiarity with HR systems (e.g., SuccessFactors, SAP, Workday)
  • Proficient in MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Fluent in German and English (B2)
  • Higher education
  • Ability to work independently and in a team
  • Experience with global Hire to Retire Data administration (US, EMEA, APAC) is a plus

What We Offer:

  • Career opportunities in a multinational company
  • Participation in international projects
  • Internal training programs
  • Multisport card
  • Private medical care
  • No trial period
  • A variety of social benefits
  • Hybrid work model (2 days in the office)

Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi