#

HR Advisor with German or French, Łódź hybryda

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR Advisor with German or French, Łódź hybryda

Miejsce pracy: Łódź

Dla nowoczesnej firmy z Łodzi poszukujemy kandydatów ze znajomością języka niemieckiego lub francuskiego oraz angielskiego na stanowisko HR Advisor. Praca odbywa się od poniedziałku do piątku z rozpoczęciem o 7:00, 8:00 lub 9:00. Model pracy hybrydowy (przewaga pracy z domu!)

Mamy więcej wakatów, tworzymy nowe zespoły, zachęcamy do aplikowania! :)

Obowiązki:

  • Działanie jako punkt kontaktowy dla zagadnień HR;
  • Ścisła współpraca z HR Business Partnerami,, zespołami rekruterskimi oraz innymi działami;
  • Rozwiązywanie zagadnień z zakresu HR (czas pracy, benefity, szkolenia, polityka wewnętrzna, dokumenty itp.);
  • Przyjmowanie zgłoszeń w systemie ticketowym od pracowników z innych krajów;
  • Udział w projektach i zadaniach zgodnie z wytycznymi organizacji;
  • Efektywne poruszanie się po systemach i wykorzystywanie danych do analizy.

Wymagania:

  • Język niemiecki lub francuski - bardzo dobra znajomość (min. B2);
  • Język angielski - bardzo dobra znajomość (min. B2);
  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w ogólno pojętym obszarze HR;
  • Znajomość SAPa lub innego programu bazującego na ERP - dodatkowy atut;
  • Gotowość do pracy hybrydowej (ok 2 dni w tygodniu z biura);
  • Sumienność i dokładność.

Benefity:

  • Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Biuro w centrum miasta;
  • Możliwość dołączenia do nowo tworzonego zespołu!
  • Platforma wellbeing;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Karta Multisport;
  • Liczne integracje i wydarzenia.

Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi