Opis stanowiska pracy
HR&Office Coordinator
Warszawa
NR REF.: 1186649
Dla naszego Klienta, banku korporacyjnego o globalnym zasięgu, poszukujemy osoby na nowo utworzone stanowisko
HR&Office Coordinatora. Osoba pełniąca tą funkcję będzie odpowiedzialna za uspójnienie i wdrożenie korporacyjnych polityk i procedur HR, a także za zapewnienie ich zgodności z lokalnymi przepisami prawa pracy. Szukamy Partnera dla biznesu, który będzie wsparciem operacyjnym, jak i również strategicznym.
Główne obowiązki:- wsparcie GM polskiego oddziału w podejmowaniu decyzji HR — komunikacja w języku angielskim
- wsparcie administracyjne (jest to nowo tworzone biuro, dlatego na początku współpracy będzie wymagane bardziej kompleksowe wsparcie, m.in. kontakt z administratorem budynku, pomoc w aranżacji biura, koordynowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji)
- kreowanie i implementowanie procesów, procedur HR
- przygotowanie procesu onboardingu, offboargingu
- wybór i współpraca z zewnętrznym dostawcą usług payrollowych (koordynowanie, przygotowanie danych do list płac, weryfikowanie)
- koordynowanie procesów związanych z administracją personalną
- udział w prowadzeniu wybranych rekrutacji — udział we wdrożeniu systemu
- badanie potrzeb szkoleniowych
- wdrażenie benefitów
Wymagania:- min. 3-4-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku HR Generalist/HR BP
- otwartość i angażowanie się w zadania administracyjno-biurowe
- doświadczenie w branży bankowej/finansowej - będzie atutem
- zaawansowana znajomość języka angielskiego i polskiego - warunek konieczny
- znajomość prawa pracy
Oferowane:- stabilne warunki zatrudnienia
- praca stacjonarna
- rozwój w kierunku Managera
- biuro w ścisłym Centrum
- ciekawe wyzwania związane z budowaniem procesów HR i tworzeniem struktur w Polsce
Co powinieneś zrobić?Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja