Opis stanowiska pracy
HR and Payroll Manager
Katowice
NR REF.: 1176197
Obecnie dla jednego z naszych Klientów, stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmy z branży medycznej z Katowic poszukujemy kandydatów na stanowisko: HR and Payroll Managera.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za kształtowanie i realizację strategii personalnej w organizacji oraz nadzór nad obszarem kadrowo-płacowym. Będzie również wsparciem dla kadry managerskiej. Do jej zadań będzie należało:
- Kształtowanie i realizacja polityki HR.
- Tworzenie, wdrażanie i koordynacja procesów oraz procedur HR (rekrutacje, onboarding/offboarding, systemy motywacyjne, oceny okresowe, programy rozwojowe).
- Nadzór nad obszarem kadrowo-płacowym w organizacji.
- Zapewnienie zgodności lokalnej polityki HR z obowiązującymi przepisami
- Kształtowanie kultury organizacyjnej, EB (działania CSR, organizacja działań integracyjnych dla pracowników, budowanie zaangażowania) dbałość o działania komunikacyjne, zarządzanie konfliktem.
- Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych praktyk, metod i narzędzi z zakresu HR.
- Doradztwo w zakresie prawa pracy oraz polityki zatrudniania i wynagradzania pracowników.
- Zbieranie i analiza danych- w tym analiza konkurencji i trendów rynkowych oraz proponowanie nowych kierunków i sposobów działania w podejściu do procesu rekrutacji oraz zatrudnienia.
- Nadzór nad realizacją aktualnie prowadzonych działań rekrutacyjnych.
- Aktywne monitorowanie trendów rynkowych, proponowanie zmian wewnątrz dedykowanego obszaru i dzielenie się wiedzą ze współpracownikami.
- Wdrażanie działań związanych z planowaniem szkoleń i identyfikacją talentów w organizacji oraz dbanie o ich rozwój.
- Tworzenie raportów, analiz i zestawień na potrzeby biznesu.
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
Idealny kandydat powinien posiadać:
- Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (preferowane doświadczenie z branży medycznej),
- Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii),
- Doświadczenie w zarządzaniu i budowaniu zespołu HR,
- Znajomość narzędzi HR, doświadczenie w realizacji działań HR,
- Praktyczną znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków,
- Umiejętność i chęć pracy w dynamicznej strukturze, elastyczność i szybka adaptacja do zachodzących zmian i wymogów biznesowych,
- Silna orientacja biznesowa, inicjatywa, aktywne szukanie rozwiązań i ustalanie priorytetów działań,
- Bardzo dobra wiedza z zakresu procesów HR połączona z nastawieniem na usprawnianie polityki personalnej firmy,
- Umiejętność analitycznego myślenia, mierzenia efektywności prowadzonych działań w obszarze HR.
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie
- Pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
- Program poleceń pracowniczych.
- Dofinansowanie karty Multisport.
- Możliwość do przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Dofinansowanie do wypoczynku oraz innych świadczeń finansowanych z ZFŚS.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361. #1175079
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/09/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Inne