Opis stanowiska pracy
HR Business Partner
Okolice Krakowa i Bochni
NR REF.: 1189126
Obecnie dla naszego Klienta – stabilnej, międzynarodowej firmy produkcyjnej z okolic Krakowa i Bochni poszukujemy osoby na stanowisko HR Business Partnera.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za realizację polityki personalnej oraz prowadzenie procesów z obszaru „miękkiego HR-u” w organizacji.
Będzie również wspierała kadrę managerską w kwestiach związanych z prawem pracy. Do jej zadań będzie należało:
- Wspieranie wdrażania strategii HR i inicjatyw zgodnych z ogólną strategią biznesową
- Wsparcie w rozwiązywaniu zapytań oraz problemów pracowniczych
- Zarządzanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych
- Wspieranie procesów rozwoju, zaangażowania i motywacji
- Nadzorowanie i zarządzanie procesem zarządzania wydajnością
- Utrzymywanie planu wynagrodzeń i programu świadczeń
- Ocena potrzeb szkoleniowych oraz wdrażanie i monitorowanie programów szkoleniowych
- Raportowanie do zarządu i dostarczanie wsparcia decyzyjnego z zakresu HR
- Zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy
Idealny kandydat powinien posiadać:
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- praktyczną znajomość przepisów polskiego prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków,
- bardzo dobrą znajomość narzędzi i procesów HR,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiający swobodną komunikację,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i personalne oraz orientacje biznesową,
- dobrą znajomość programów pakietu MS Office.
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w międzynarodowej, rozwijającej się organizacji,
- możliwość pracy w systemie hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni pracy zdalnej),
- dodatkowe benefity.
Co powinieneś zrobić?Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa