ManpowerGroup Sp. z o.o.

HR Business Partner

Miejsce pracy: Skarbimierz

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Zadania:
  • Zapewnianie codziennego wsparcia dla pracowników oraz doradztwo w kwestiach personalnych
  • Zarządzanie dokumentacją kadrową: utrzymanie aktualnej i zgodnej z przepisami dokumentacji pracowniczej oraz prowadzenie ewidencji kadrowej
  • Realizacja procesów płacowych: naliczanie wynagrodzeń, premii oraz innych świadczeń pracowniczych, a także przygotowywanie deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, PFRON)
  • Współpraca przy organizacji szkoleń i ocen pracowniczych: nadzór nad procesami onboardingu, ocen rocznych oraz planowaniem szkoleń, aby wspierać rozwój zawodowy zespołu
  • Tworzenie i wdrażanie procedur kadrowych: aktualizacja i implementacja polityk, regulaminów oraz standardów zgodnych z prawem i potrzebami firmy
  • Koordynacja współpracy z partnerami zewnętrznymi: nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami usług szkoleniowych, rekrutacyjnych i innych
  • Rozwiązywanie konfliktów i wspieranie komunikacji: pomoc w rozwiązywaniu problemów pracowniczych i dbanie o efektywną komunikację wewnętrzną
  • Wdrażanie nowych narzędzi HR: udział w projektach mających na celu optymalizację procesów kadrowych i płacowych
  • Procesy rekrutacyjne i strategia zatrudnienia: prowadzenie rekrutacji, selekcji kandydatów oraz opracowywanie strategii związanych z zatrudnieniem i utrzymaniem pracowników
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale HR/ kadr i płac
  • Znajomość prawa pracy i umiejętność stosowania go w praktyce
  • Znajomość języka angielskiego (B1/B2)
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne.
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz chęć do nauki i rozwoju
Oferta:
  • Stabilne zatrudnienie na pełny etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych umiejętności
  • Przyjazna atmosfera pracy oraz wsparcie zespołu
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet dodatkowych benefitów

Oferta dotyczy pracy stałej. 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi