Opis stanowiska pracy
HR Manager
Kraków
NR REF.: 1190659
Obecnie dla naszego Klienta – stabilnej, międzynarodowej firmy z sektora usług inżynieryjnych z Krakowa poszukujemy HR Managera.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za kształtowanie i realizację polityki personalnej oraz pełen zakres działań HR. Do jej zadań będzie należało:
- wspieranie i zarządzanie zespołem HR,
- zarządzanie projektami HR oraz opracowanie i realizacja strategii i polityki HR,
- nadzór nad procesem płacowym oraz zapewnienie jego zgodności z polityką firmy oraz wymogami prawnymi,
- odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe rozliczenia okresowe z ZUS, US, PPK i PFRON oraz reprezentowanie firmy przed organami państwowymi,
- opracowywanie nowych strategii w obszarach wynagrodzeń, rozwoju personelu, pozyskiwania talentów i marketingu personalnego,
- definiowanie siatek płac dla poszczególnych stanowisk na podstawie danych rynkowych, wymogów prawnych i wewnętrznych wytycznych
- definiowanie i nadzorowanie procesu przeglądu wynagrodzeń, podwyżek i akceptacji
- zarządzanie rozwojem kompetencji i ścieżkami kariery,
- zarządzanie systemami benefitów firmowych,
- nadzór i zarządzanie procesami rekrutacyjnymi,
- doradzanie i wspieranie pracowników oraz menedżerów we wszystkich kwestiach związanych z HR, prawem pracy i negocjacjami zbiorowymi
- optymalizacja procesów HR.
Idealny kandydat powinien posiadać:
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w tym doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- praktyczną znajomość przepisów polskiego prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków,
- doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii HR,
- bardzo dobrą znajomość narzędzi i procesów HR,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiający swobodną komunikację,
- wysokie umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
Mile widziane:
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w międzynarodowym przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i dalszego rozwoju zawodowego,
- dodatkowe benefity.
Co powinieneś zrobić?Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/01/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja