Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
HR Operations Specialist with French (m/k) - remote/hybrid
Miejsce pracy: KatowiceResponsibilities:
Requirements:
We offer:
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
- coordinate the end-to-end payroll processes for assigned countries,
- cooperate closely with internal and external stakeholders (including payroll provider),
- respond to payroll queries escalated from HR and/or employees,
- prepare HR documents, like employment contracts and new hire guides,
- answer employees queries about HR-related issues.
Requirements:
- master’s or Bachelor’s degree within Business, Economics, HR or equivalent,
- minimum 1 year of experience working within the area of payroll,
- preferably experience from working in a shared service centre incl. experience with payroll systems and providers,
- preferably experience from working with different EMEA countries having knowledge about regulations, practices, and cultures across EMEA,
- fluent in written and spoken English and French language,
- excellent interpersonal and customer service skills,
- fxcellent organizational skills,
- fxcellent time management skills with a proven ability to meet deadlines,
- fxcellent problem-solving skills.
We offer:
- competitive salary and benefits (Lunch Subvention, Holiday Allowance, Private Medical Care, Sport Card, Life Insurance),
- extra paid vacation days,
- interesting and challenging career path.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.