Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0266


Obowiązki:

- współpraca przy opracownaiu planów techniczno-ekonomicznych przedsiębiorstwa, sporządzanie budżetów dla poszczególnych komórek organizacyjnych, opracowywanie kwartalnych i rocznych analiz ekonomicznych, prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości;
- rejestrowanie danych techniczno-ekonomiczno-finansowych niezbędnych do opracowania analiz, prowadzenie systemu sprawozdawczości wewnętrznej;
-sporządzanie analiz kompleksowych i problemowych z działaności przedsiębiorstwa i jego jednostek organizacyjnych (w zakres powyższy wchodzi: miesięczna i roczna działalność przedsiębiorstwa, analizy problemowe);
- sprawowanie kontroli nad realizacją budżetów poszczególnych komórek organizacyjnych Spółki (centrów odpowiedzialności) oraz analiza odchyleń;
-współpraca przy opracowywaniu wniosku o zatwierdzenie taryfy dla ciepła zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne oraz przepisów wykonawczych;
-analizowanie kształtowania się wskaźników techniczno-ekonomicznych Spółki;
-opracowanie sprawozdań statystycznych.
Godziny pracy: 7-15



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, rachunkowość

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania: - wykształcenie wyższe w obszarze finansów i rachunkowości lub pokrewne oraz 1 rok doświadczenia w obszarze controllingu lub analiz ekonomicznych - lub wykształcenie średnie oraz 2 lata doświadczenia w obszarze controllingu lub analiz ekonomicznych.Dodatkowym atutem będzie:- bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office, w szczególności Ms Excel,- znajomość zagadnień związanych z kontrolą kosztów i alokacją kosztów pośrednich,- doświadczenie w tworzeniu planów, budżetów, prognoz,- znajomość zasad rachunkowości finansowej i rachunkowości zarządczej,- dobra organizacja pracy, komunikatywność, zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków z dużych zbirów danych.


Miejsce pracy: Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: Osoby spełniające warunki i zainteresowane przedstawioną ofertą proszone są o składanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn) moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko INSPEKTOR DS.CONTROLLINGU. Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. do Kancelarii w siedzibie Spółki Olsztyn ul. Słoneczna 46 lub na adres e-mail: rekrutacja@mpec.olsztyn.pl do dnia 19.03.2025 r. Szczegółowe informacje pod nr tel. 89 5241 204.Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie (kod pocztowy: 10-710) przy ul. Słonecznej 46, 895******, www.mpec.olsztyn.pl, zwana dalej Spółką.2. W Spółce powołano Inspektora Ochrony Danych, dane kontaktowe adres e-mail: mpolakowska@mpec.olsztyn.pl, Telefon: 8952341207.3. Celem zbierania danych jest przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko SPECJALISTA DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH I RACHUNKOWOŚCI.4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).5. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury na stanowisko SPECJALISTA DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH I DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH I RACHUNKOWOŚCI.4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).5. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury na stanowisko SPECJALISTA DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH I RACHUNKOWOŚCI. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie Pani/Pana kandydatury na stanowisko pomocnik montera..7. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.9. Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.10. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacji. Po tym okresie Pani/Pana dane osobowe zostaną zniszczone.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/03/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi