Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0013


Obowiązki:

Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, ewidencja kosztów rodzajowych, rozliczanie kosztów na miejsca ich powstawania oraz w podziale na nieruchomości (budynki), wykonywanie zadań w związku z okresowym ustalaniem lub sprawdzaniem drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów-zadań określonych w ustawie o rachunkowości i instrukcji inwentaryzacyjnej, przyjmowanie wpłata i dokonywanie wypłat kasowych na podstawie dokumentów związanych z wewnętrzną, bieżącą działalnością spółdzielni i pracą zatrudnionych pracowników oraz sporządzanie raportów kasowych, ewidencja wpływów i wydatków funduszu remontowego, prowadzenie spraw związanych z wkładami mieszkaniowymi i budowlanymi, fakturowanie mediów (woda, odpady komunalne, centralne ogrzewanie i ciepła woda) na nieruchomości i lokale użytkowe, fakturowanie: służebności gruntowych, najmu lokali użytkowych, dzierżaw terenów, pod reklamy, działalności społecznej, wydawanych specyfikacji, sporządzanie zestawień kosztów, przychodów, wyników gospodarki zasobami mieszkaniowymi zbiorczo i z podziałem na nieruchomości (budynki) oraz działalności gospodarczej Spółdzielni, sporządzanie sprawozdań dla GUS
I zmiana: pn. 07.00 - 16.00/ wt., śr., czw. 07.00 - 15.00/ pt. 07.00 - 14.00
Wynagrodzenie do ustalenia w zależości od posiadanych kwalifikacji.
Pierwsza umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony.
Wynagrodzenie od 6000 zł brutto do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie co najmniej średnie w zakresie finansów i rachunkowości bądź inne pokrewne.Doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości, dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów prawnych, bieżąca komunikacja i współpraca z innymi działaniami, znajomość pełnej księgowości, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole oraz pracy pod presją czasu, odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków, dobra znajomość obsługi komputera. Dodatkowym atutem będzie znajomość branży spółdzielni mieszkaniowej.


Miejsce pracy: Robotnicza 246, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny.2. Curriculum vitae z opisem przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej.3. Oświadczenie kandydata o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (Spółdzielnię Mieszkaniową Zakrzewo w Elblągu) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.Oferty prosimy składać w terminie do dnia 31.01.2025 r. (piątek) do godz. 14.00 w siedzibie Spółdzielni przy ul. Robotniczej 246, bądź na adres e-mail: sekretariat@zakrzewo.elblag.pl.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/01/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi