Numer oferty: StPr/25/0023
1) Prowadzenie spraw dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz ustalania
gleboznawczej klasyfikacji gruntów w trybie postępowania administracyjnego zakończonego
decyzją administracyjną.
2) Udostępnianie danych i informacji z operatu ewidencyjnego w formie:
a) wypisów z rejestrów, kartotek i wykazów,
b) wyrysów z mapy ewidencyjnej,
c) kopii dokumentów uzasadniających wpisy do bazy danych operatu ewidencyjnego,
d) plików komputerowych sformatowanych zgodnie z obowiązującymi standardami wymiany
danych ewidencyjnych.
3) Aktualizacja baz danych ewidencji gruntów i budynków poprzez wprowadzanie
udokumentowanych zmian do baz danych ewidencyjnych.
4) Zawiadamianie o dokonanych zmianach danych ewidencyjnych. W przypadku zmian
danych objętych działem I ksiąg wieczystych zawiadomienie wydziału ksiąg wieczystych
właściwego miejscowo sądu rejonowego dotyczące sprostowania oznaczenia nieruchomości.
5) Udostępnianie informacji na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
6) Wykonywanie sprawdzeń i weryfikacji zgodności danych ewidencji gruntów
i budynków dotyczących osób fizycznych ujawnionych jako właściciele lub władających
nieruchomościami z danymi Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności.
W przypadku stwierdzenia niezgodności doprowadzanie zapisów ewidencji gruntów
i budynków do aktualności oraz dbałość o rzetelność zapisów.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: 1) podpisane czytelnym własnoręcznym podpisem - CV2) podpisany czytelnym własnoręcznym podpisem - list motywacyjny, 3) podpisane czytelnym własnoręcznym podpisem- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) podpisane czytelnym własnoręcznym podpisem- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,5) podpisane czytelnym własnoręcznym podpisem - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, 6) podpisane czytelnym własnoręcznym podpisem - oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,7) podpisane czytelnym własnoręcznym podpisem - oświadczenie o obywatelstwie polskim,8) podpisana czytelnym własnoręcznym podpisem klauzula informacyjna RODO (będąca załącznikiem naboru), 9) podpisane czytelnym własnoręcznym podpisem oświadczenie o zapoznaniu się z przepisami procedury zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń (będące załącznikiem naboru) opublikowanej w BIP Starostwa Powiatowego w Opolu Lubelskim z zakładce Sygnaliści, 10) kopie dokumentów potwierdzających staż /kopie świadectw pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu/,Kopie załączonych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata poprzez opatrzenie każdej strony kopii dokumentów klauzulą Za zgodność z oryginałem, aktualną datą oraz czytelnym własnoręcznym podpisem kandydata.5. Składanie dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Opolu Lubelskim ul. Lubelska 4 Punkt Obsługi Klienta parter lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko o inspektor ds. geodezji i kartografii w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Opolu Lubelskim z podaniem numeru telefonu kontaktowego w terminie do dnia 7 lutego 2025 roku(decyduje data wpływu do urzędu).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.