Numer oferty: StPr/24/1006
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z klientami Banku z uwzględnieniem obsługi dyspozycji gotówkowych klientów Banku;
Umiejętny dobór oferty produktowej Banku do potrzeb Klienta;
Kształtowanie świadomości klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości mobilnej;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy SGB.
Pracodawca oferuje:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
system szkoleń,
dofinansowanie do wakacji,
PPK,
kompleksowe wdrożenie do pracy,
wsparcie i wiedzę przełożonego.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Lipowa 8, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Aplikacje (CV, list motywacyjny) należy przesłać na adres: sekretariat@bsstegna.pl z uwzględnieniem zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji obecnej i przyszłych. Administratorem Państwa danych na potrzeby realizacji rekrutacji jest Bank Spółdzielczy w Stegnie z siedzibą w Stegnie, ul. Lipowa 8, 82-103 Stegna.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.