Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/2412
Obowiązki:
prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych
Szczegóły dotyczące procedury naboru na stronie https://mzidit.bipgov.net/
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe, średnie; staż pracy: przy wykształceniu wyższym minimum 3 lata, przy wykształceniu średnim minimum 5 lat; znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, ustawy o finansach publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; niekaralność/brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie wyższe: prawo, administracja, ekonomia, podyplomowe z zakresu zamówień publicznych; znajomość: platformy e-Zamówienia, eNotis, znajomość obsługi programów komputerowych Word, Excel, urządzeń biurowych; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy: wskazane doświadczenie na stanowisku urzędniczym związanym z zamówieniami publicznymi w samorządzie lub w urzędzie państwowym; umiejętności zawodowe/predyspozycje osobowościowe: umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa, umiejętność sprawnego planowania i organizacji pracy, samodzielność, skrupulatność, komunikatywność, sumienność, postawa etyczna, bezstronność; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku pracy.
Miejsce pracy: ZIELNA 13/21, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: Szczegóły dotyczące procedury naboru na stronie https://mzidit.bipgov.net/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat