Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1928


Obowiązki:

1) realizowanie zadań związanych z bieżącym prowadzeniem rachunkowości,
2) kontrola formalno-rachunkowa dokumentów,
3) bieżące, terminowe i prawidłowe księgowanie operacji gospodarczych,
4) obsługa finansowa rachunków bankowych,
5) sporządzanie wniosków o płatność dla realizowanych projektów,
6) sporządzanie rozliczeń merytoryczno-finansowych oraz sprawozdań dla przyjętych programów,
7) kwalifikowanie wydatków budżetowych na otrzymywanych dowodach finansowo-księgowych,
8) kontrola rozrachunków,
9) prowadzenie niezbędnych raportów, analiz i sprawozdań,
10) sporządzanie dowodów finansowo-księgowych,



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne jakie powinien spełniać kandydat:1) obywatelstwo polskie;2) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (preferowane kierunki: rachunkowość, ekonomia, finanse publiczne)3) nie jest skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) nieposzlakowana opinia;2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,2) znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,3) znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego,4) znajomość zasad finansowania zadań z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, wychowawczych i alimentacyjnych,5) umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenie prognoz zestawień planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,6) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,7) znajomość wytycznych regulujących finansowanie zadań ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027,8) biegła znajomość obsługi pakietów MS Office,9) umiejętność pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, w tym programów księgowych i bankowych,10) umiejętność sporządzania dokumentacji urzędowej.oferta skierowana również do osób z niepełnosprawnościami


Miejsce pracy: 76-037 Będzino 56, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 -15:00, praca na okres próbny: 2 miesiące, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP GOPS w Będzinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi