Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/1928
Obowiązki:
1) realizowanie zadań związanych z bieżącym prowadzeniem rachunkowości,
2) kontrola formalno-rachunkowa dokumentów,
3) bieżące, terminowe i prawidłowe księgowanie operacji gospodarczych,
4) obsługa finansowa rachunków bankowych,
5) sporządzanie wniosków o płatność dla realizowanych projektów,
6) sporządzanie rozliczeń merytoryczno-finansowych oraz sprawozdań dla przyjętych programów,
7) kwalifikowanie wydatków budżetowych na otrzymywanych dowodach finansowo-księgowych,
8) kontrola rozrachunków,
9) prowadzenie niezbędnych raportów, analiz i sprawozdań,
10) sporządzanie dowodów finansowo-księgowych,
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- 1. Wymagania niezbędne jakie powinien spełniać kandydat:1) obywatelstwo polskie;2) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (preferowane kierunki: rachunkowość, ekonomia, finanse publiczne)3) nie jest skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) nieposzlakowana opinia;2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,2) znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,3) znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego,4) znajomość zasad finansowania zadań z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, wychowawczych i alimentacyjnych,5) umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenie prognoz zestawień planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,6) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,7) znajomość wytycznych regulujących finansowanie zadań ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027,8) biegła znajomość obsługi pakietów MS Office,9) umiejętność pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, w tym programów księgowych i bankowych,10) umiejętność sporządzania dokumentacji urzędowej.oferta skierowana również do osób z niepełnosprawnościami
Miejsce pracy: 76-037 Będzino 56, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 -15:00, praca na okres próbny: 2 miesiące, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP GOPS w Będzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/09/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia