Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/2295
Obowiązki:
1. Bieżąca realizacja zadań związanych z usługą teleopieki dla mieszkańców Koszalina w ramach zawartych umów.
2. Zamieszczanie informacji na portalach społecznościowych DPS.
3. Przygotowywanie wniosków, obsługa projektów realizowanych przez DPS.
4. Analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków zewnętrznych.
5. Sporządzanie pism urzędowych, raportowanie i sprawozdawczość.
6. Nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w jednostce.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Pracownikiem zatrudnionym na w/w stanowisku może być osoba, która:1. posiada obywatelstwo polskie;2. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;3. posiada pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;4. posiada wykształcenie wyższe min. I-go stopnia;5. posiada co najmniej roczny staż pracy;6. posiada znajomość regulacji prawnych z zakresu pomocy społecznej, Instrukcji kancelaryjnej, ochrony danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Statutu i Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej Zielony Taras w Koszalinie;7. posiada umiejętność obsługi komputera: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku);8. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;9. cieszy się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe :1. Prawo jazdy kat. B;2. Dobra organizacja pracy, komunikatywność, empatia, zaangażowanie, rzetelność i samodzielność w realizacji zadań.
Miejsce pracy: Leonida Teligi 4, 75-206 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: pierwsza umowa na czas określony 6 m-cy docelowo na czas nieokreślony, godziny pracy do ustalenia, szczegółowa informacja na temat naboru znajduje się na stronie BIP DPS w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/12/2024
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat