#

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE WOJEWODY (ODDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PROTOKOLARNY) (NR 2399)

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2399


Obowiązki:

Osoba na tym stanowisku:
- Przygotowuje wystąpienia, dyplomy, listy gratulacyjne i życzenia na uroczystości i spotkania w celu zapewnienia prawidłowej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody
- Przygotowuje scenariusze imprez, zapewnia obsługę podczas obchodów świat państwowych, uroczystości patriotycznych oraz innych uroczystości i spotkań z udziałem wojewody
w celu zapewnienia prawidłowej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody
- Prowadzi merytoryczną obsługę udziału wojewody w pracach Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego oraz realizuje zadania związane z przewodnictwem wojewody w WRDS
w celu zapewnienia prawidłowej współpracy wojewody z organami administracji rządowej i samorządowej oraz partnerami społecznymi w regionie
- Monitoruje zbiór danych mieszkańców województwa kończących 100 lat życia, przygotowuje dla nich listy gratulacyjne od wojewody i przekazuje je wraz z życzeniami od Prezesa Rady Ministrów w celu zapewnienia prawidłowej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody
- Sporządza dla wojewody materiały informacyjne z różnych dziedzin, przygotowuje odpowiedzi na pisma w celu zapewnienia prawidłowej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody
oraz terminowej obsługi klientów urzędu

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca
w terenie, nietypowe godziny pracy ( w tym dyżury) np. organizacja i obsługa świat państwowych i uroczystości patriotycznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym w budynku A (wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami).
Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.

Co oferujemy:
- Dodatek stażowy (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw trzynastka)
- Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy 7:00-8:00, za wyjątkiem wtorku)
- Atrakcyjne dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
- Stojaki na rowery na terenie Urzędu
- Możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika i członków jego rodziny
- Możliwość skorzystania z dedykowanej pracownikom K-PUW oferty Medicover Sport
- Możliwość skorzystania z dobrowolnego uczestnictwa w programie PPK Pracownicze Plany Kapitałowe



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera MS OFFICE
  • obsługa urządzeń biurowych

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej - Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego- Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej- Umiejętności niezbędne: obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, obsługi komputera i urządzeń biurowych, redagowania pism urzędowych- Kompetencje niezbędne: dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, myślenie kreatywne, współdziałanie w grupie, odporność na stres- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.- Posiadanie obywatelstwa polskiego- Korzystanie z pełni praw publicznych- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Miejsce pracy: Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Planujemy następujące metody/techniki naboru:- Weryfikacja formalna nadesłanych ofert- Test wiedzy merytorycznej (powyżej 10 ofert spełniających wymagania formalne)- Sprawdzian praktyczny lub teoretyczny znajomości pakietu MS Office (Word, Excel) - Rozmowa kwalifikacyjna Wymagane dokumenty i oświadczenia:- Życiorys/CV- Własnoręcznie podpisany list motywacyjny- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy - Kopia dokumentu potwierdzającego poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne lub własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych - Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później - Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- Własnoręcznie podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- Własnoręcznie podpisane oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- Własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacjiTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w zamkniętej kopercie w terminie:od dnia 29 sierpnia 2024 roku do dnia 9 września 2024 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój nr 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki - BW.I.6Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 052/349-7584 lub tel. kom. 532-334-653DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: iod@bydgoszcz.uw.gov.pl lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w K-PUW:- nie będą udostępniane innym odbiorcom- będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów o archiwizacji i procedur wewnętrznych- w przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego- nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.5. Kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym przysługuje również prawo do:- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem- usunięcia danych- przeniesienia danych- ograniczenie przetwarzanych danych. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...)Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Oferty pracy powinny zawierać komplet wymaganych dokumentów, zgodnych z treścią ogłoszenia. Na osobie składającej aplikację spoczywa obowiązek przedłożenia oferty pracy w sposób jednoznacznie wskazujący na spełnienie wyszczególnionych w ogłoszeniu wymagań.Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty, własnoręcznie podpisane oświadczenia i datę ich sporządzenia.Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.Nie rozpatrzymy ofert, które zostaną nadane po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. Do tego czasu można je odebrać w Urzędzie. Ofert nie odsyłamy.Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.Informacje w sprawach toczących się naborów udzielane są wyłącznie osobom, które złożyły swoje oferty.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/08/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi