Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko biurowe usytuowane na IV piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, skaner). Konieczność prowadzenia rozmów telefonicznych. Kontakty zewnętrzne m.in.: z wykonawcami (przedsiębiorcami, osobami fizycznymi) biorącymi udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących przeprowadzanego postępowania oraz wglądu do dokumentacji postępowania i złożonych ofert, z podmiotami zewnętrznymi realizującymi dostawy lub usługi w ramach udzielonych zamówień publicznych celem ustalania warunków umów oraz spraw związanych z ich podpisaniem i zabezpieczeniem, z Centrum Usług Wspólnych celem udzielania wyjaśnień oraz rozstrzygania spraw związanych z udzielaniem w imieniu ŚUW zamówień publicznych. Zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż: <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.